כ-17 שנים עברו מאז שהסלינג'רים ומערכות היחסים הסבוכות שלהם הלכו לעולם שכולו ניינטיז, והותירו עדת מעריצים שבורי לב, שוודאי היו שמחים לגלות מה עבר על חמשת בני המשפחה בתקופה שחלפה. כוכבי "שולחן לחמישה" ערכו מיני-איחוד בתכנית "Watch What Happens Live" והוציאו כמה שלדים מהארון. השחקנים נב קמבפל וסקוט וולף הגיעו במצב רוח מרומם לתכנית, והעלו זיכרונות עם המנחה אנדי כהן, כשהם גם שופכים את כל הסודות העסיסיים שהתרחשו מאחורי הקלעים של התכנית. 



במהלך התכנית, ערך המנחה לכוכבים שאלון מהיר, שחשף מי עשה הכי הרבה סקס מבין חמשת הכוכבים, מי היה חיית המסיבות של הקאסט ומי ניהל קשרים רומנטיים עם מעריצים. תוצאות השאלון ודאי יפתיעו אתכם: סקוט וולף, ששיחק את ביילי הודה כי הוא היה הכי פעיל מינית מבין חמשת החברים, הסגיר את ג'ניפר לאב יואיט וסיפר כי היא הייתה זו שהשתובבה עם מעריצים, קמפבל ו-וולף הסכימו כי הכוכב שחגג בהכי הרבה לילות מטורפים היה מתיו פוקס.



"שולחן לחמישה" זכתה בפרס גלובוס הזהב, ושודרה משנת 1994 עד שנת 2000 ברשת FOX. הסדרה, שרצה במשך 6 עונות, עקבה אחרי משפחה של חמישה אחים שאיבדו את הוריהם לאחר שנהרגו בתאונת דרכים, ובשונה מרוב התכנים ששודרו בישראל בערוץ הילדים - עסקה בנושאים מורכבים כמו אלכוהוליזם וסרטן. 





אחרי שובן של סדרות ניינטיז כמו "משמר המפרץ" ו"טווין פיקס" בפורמטים שונים, שאל המנחה את הכוכבים האם יש סיכוי שגם "שולחן לחמישה" תעשה קאמבק. קמפבל, ששבה לאחרונה לחיינו במסגרת תפקיד בסדרה "בית הקלפים",  השיבה בפשטות "לא יהיה בזה שום היגיון. אם לא התגברנו על המוות של ההורים שלנו אחרי 20 שנה, אז כנראה שיש בעיה".


כוכבי שולחן לחמישה חושפים הכל. צילום מסך
כוכבי שולחן לחמישה חושפים הכל. צילום מסך