לאחר שהעונה הראשונה של "להיות איתה" זכתה לשבחים רבים, וסימנה את המשך דרכו של אסי עזר ממנחה שובב ליוצר טלוויזיה מוערך, העונה השנייה ובמיוחד הסוף המפתיע שלה, הצליחו לעצבן את הצופים האדוקים של התוכנית, וגם להוליד כמה רעיונות מעניינים להמשך הסדרה. הפרק האחרון ששודר אתמול (שלישי) כלל יותר טוויסטים עלילתיים מעונה של "משחקי הכס", וגרר לא פחות תיאוריות ממעריצים לגבי המשך העלילה. 


בין שלל אירועי הפרק (זהירות ספויילרים): וידוי של יאיר (אורי פפר) בפני נועה (רותם סלע), ועימות כואב בו נועה מטיחה בו: "לא אסלח לך לעולם", תאונת דרכים של עדן (דר זוזובסקי), הופעה של עמוס (אביב אלוש) בתוכנית אירוח – במהלכה הוא מוריד את טבעת האירוסין שקיבל מנועה, ותרמוס שאסף (עופר חיון) מקבל לראש.



אחרי חתונת ההפתעה שעמוס מארגן לנועה, הצופים היו בטוחים שהסדרה הגיעה ל"האפי אנד", שיסיים את סאגת "להיות איתה", אך לעדן היו תכניות אחרות, וכאקט אחרון של נקמה היא נכנסה לרכבה ודרסה את נועה ועמוס מול הצלמים. טה דם!

בתוכנית "חי בלילה" ששודרה שניות לאחר סיום הפרק האחרון, אסי עזר התראיין וסיפר כי בעונה הבאה, אחת הדמויות תמות, מבלי לגלות מי.

מעריצי התכנית לא כל כך אהבו את הטוויסט, היותר-מדי-מפתיע בעלילה, וכשנשאלו בעמוד הפייסבוק של התוכנית "תודה שצפיתם בעונה 2 של להיות איתה! מה חשבתם על הסוף?", הם הציעו כמה פרשנויות מקוריות לסיום העונה.

חתונה בהפתעה
חתונה בהפתעה


"מה הקשר שהפוסטמה דרסה אותם?", הביעה חפצי מזרחי את מורת רוחה: "ועכשיו מה? הרי לא תהיה עונה 3 בלי שני הגיבורים הראשיים. בקיצור מדכא ממש. מקווה שהפעם לא נחכה 3 שנים לעונה הבאה"

"ניחוש בריא שלי...", הציע אבי הרצקוביץ': "נועה נרדמה על הספה וחלמה את כל הסיטואציה. לא הייתה חתונה, לא הייתה תאונה והיא תרצה לחזור לעמוס. אסי, חסר לך שלא".

נוקמת. עדן אבירם (דר זוזובסקי)
נוקמת. עדן אבירם (דר זוזובסקי)


"יכול להיות באמת שזה היה חלום של נועה וגם אני מהמר על כך", כתב יעקב שני ממן שהוסיף: "כי אין מצב שעדן לא מתה בתאונה וישר קמה עם פציעות קלות בפנים בלי בית חולים בלי כלום".

"עמוס נופל לתרדמת", מציעה טל ברזילאי קווי עלילה לעונה הבאה: "נועה הרווקה מתאהבת ברופא חתיך אשכנזי במחלקה של היולדות בזמן שעזרה לחברתה בחדר לידה. הוא מתאהב בה והופ! הם מתחתנים, אבל רגע אחריי עמוס יתעורר, הם בדיוק היו בחניה והופ! עמוס דרס אותם, אואו איך שגלגל מסתובב. ויאללה עוד עונה".

התיאוריות בעומד הפייסבוק חוגגות
התיאוריות בעומד הפייסבוק חוגגות


"פתטי וצפוי, הנה אני רושמת לכם פה עונה 3!", מציעה נועה שלזינגר הזועמת, קווי עלילה לעונה הבאה: "נועה מאבדת את הזיכרון של השנים האחרונות ורק זוכרת את יאיר ואז הם ביחד אחרי שהבטיחה לא לסלוח לו בחיים. בסוף העונה נזכרת בעמוס".

ואילו דורון בנופי, מציע לאסי עזר תסריט שלם לעונה הבאה: "שלושה חודשים לאחר מכן עמוס בתרדמת עם נזק מוחי. נועה שבורת הלב נחושה בדעתה שעמוס התעורר והם יתחילו סוך סוף את חייהם המשותפים כזוג נשוי. במקביל אבא של גדעון והסוכן לשעבר צביקה גרנות משלבים כוחות על מנת להחזיר את נועה למרכז וכמובן גם את חשבון הבנק שלהם. אסף וונסה הופכים לזוג אקסקלוסיבי, ומכניסים רווחים גדולים לסוכנות של ונסה בעזרת הפרסום הפורץ של אסף. הם משחררים אלבום ראשון שנקרא ״ארטיק דובדבן נמס״ , האלבום זוכה לאלבום פלטינה".

הכל היה חלום?
הכל היה חלום?


הצופה אורי זייג סיכם באלגנטיות: "אני מעדיף את האלטרנטיבה, של הסדרה התיעודית על הבני ברקית הפנסיונרית - 'להיות איטה'".

סוף טוב, הכל טוב?
סוף טוב, הכל טוב?