"כתבת הפרחים" לאבי גבאי של אורלי וילנאי וגיא מרוז ממשיכה לעורר הדים. ביומיים האחרונים ספגו השניים תגובות שליליות רבות בעמוד הפייסבוק שלהם על ההחלטה לשלוח בשם צוות התוכנית העיתונאית פרחים ליו"ר העבודה החדשה – והגיבו מהעמוד הרשמי שלהם בעשרות תגובות עצבניות ומוזרות למבקריהם. כעת טוענים השניים – פרצו לנו לעמוד הפייסבוק. 



צילום מסך: פייסבוק

כתבת של אורלי וגיא מעניקה פרחים לאבי גבאי. צילום: ערוץ 10
 בין ההודעות שנשלחו מהעמוד הרשמי של אורלי וגיא ניתן למנות ניסוחים כמו: " מני יקר, אם מאוס עליך מה אתה עושה פה? יאללה לך", יערה יקרה כאישה עלובה לאישה חשובה אני אשמח לדעת מה את עושה בחייך ואיזה דבר חשוב עשית היום. באמת. אורלי" ו-"תתביישי את שרית עלובה!! אני אתבע אותך דיבה!". ראוי לציין כי לצד זאת נכתבו ביומיים האלו מבני הזוג תגובות חיוביות רבות והודעות תודה על מי ששלח הודעות שפירגנו לתוכניתם.



מוקדם יותר היום התייחסה להודעות אורלי וילנאי בעמוד הפייסבוק שלהם וכתבה: "נראה שהייתה לנו פריצה לפייסבוק ומישהו כתב בשמנו תגובות מוזרות ולא ראויות. נדאג שיטופל במשטרה. עמכם הסליחה".
 
כזכור, צוות התוכנית החליט ביום שלישי, לאחר זכייתו של אבי גבאי, להעביר למועמד זר פרחים דרך כתבת שהגיעה לביתו בבוקר. היא מסרה לו את הפרחים בשידור וציינה שהיא זאת משום שהוא "אורח קבוע בתוכנית של אורלי וגיא". צפו: