מפת התקשורת בישראל ממשיכה להשתנות: רגע אחרי שהתפרסם כי טל ברמן יחליף את גיא לרר בהגשת התוכנית "הצינור" בערוץ 10, אנחנו מדווחים על שינוי נוסף בעולם הטלוויזיה הישראלי. מגישת הטלוויזיה והדוגמנית סיון קליין תהיה זו שתחליף את גיא פינס בהגשת תכנית הבידור היומית של ערוץ 10, וזאת, לאחר שהייתה כתבת בתוכנית אותה היא מחליפה.



קליין בת ה-33 נבחרה למלכתה יופי של ישראל בשנת 2003 והזניקה קריירת דוגמנות, הגשה ומשחק, בשנת 2006 הפכה ל"כתבת שטח" לתוכנית "Y בעשר" ובשנת 2008 עזבה את התוכנית והצטרפה לצוות "ערב טוב עם גיא פינס". קליין הגישה ברשת את הוכניות: "אחרי הקול" המלווה את The Voice ישראל, "לייב מהקאמפ" בערוץ 24, "מה אתם אומרים" לצד קותי סבג וחיים אתגר ברצועת הבוקר של ערוץ 2, ותוכנית השידוכים "אהבה עיוורת" בערוץ 10.



למשבצת השידור של פינס, בשעה 19:05 תיכנס התוכנית "הכל כלול" עם סיון כהן, ואילו תוכנית הבידור החדשה של הערוץ תשודר ככול הנראה בשעה אחרת.



כזכור, תוכנית הבידור המצליחה "ערב טוב עם גיא פינס" עוזבת את ערוץ 10 אחרי עשר שנים ועוברת לזכיינית קשת. ההודעה הגיע בסוף חודש מאי האחרון, בפוסט ארוך שהעלה המנחה ברשתות הוא פותח במילים, "סוף סוף פוסט עם תוכן", ואז בפוסט ארוך נפרד מערוץ עשר ופותח דרך חדשה בזכיינית קשת, שתשודר בעתיד בערוץ 12.



" אחרי שבע שנים בערוץ 10 וכמעט 1500 תוכניות, ערב אחרי ערב בשידור חי, עם גל יומי של אדרנלין ששוטף כל פעם מחדש כשמתקרבת השעה 7 בערב, אני מתרגש לדווח על עצמי לשם שינוי: על החלטתנו להשיט את הספינה שלנו מנמל הבית המוכר, ליעד חדש ומאתגר".



פינס הוסיף: "ערוץ 10 פתח בפנינו, אחרי שנים של שידור למנויי הכבלים בלבד, הזדמנות מסעירה לפגוש את עם ישראל בסלון שלו מדי ערב, בהיקף עצום, ולהתחרות בליגת העל של המדיה הישראלית. בשנים האחרונות היינו חלק ממשפחת ערוץ 10 בשיא מאבק ההישרדות שלו, שמחנו לתרום ללוח השידורים ולרוח הצוות, גם ברגעים קשים של חוסר ודאות. היינו גאים להיות חלק מנבחרת של אנשי תקשורת וחדשות מובילים".



מערוץ 10 נמסר: סיון קליין היא כח צעיר ונשי ואנחנו שמחים שהיא מצטרפת למסך של ערוץ 10.  זוהי לא הפעם הראשונה של סיון על מסך הערוץ, בעבר יצרה סרט אישי על ביטולי חתונות שזכה להצלחה, הגישה תוכנית שידוכים והיתה כתבת של גיא פינס. סיון תוביל בערוץ פרויקטים מיוחדים ועתידה להגיש תוכנית חדשה שתעלה בקרוב.