"זוג מנצח" עונה 2 יצא אתמול לדרך בערוץ 10. שישה זוגות וכלבלב קטן חמוד שנראה כמו צעצוע על בטריות ולבוש על פי צו האופנה האחרון לכלבים, נכנסו לבית שבו יתקיימו התחרויות על המיליון. מהתרשמות ראשונית בלבד שיכולה עוד להשתנות, (כי ככה זה בריאליטי, לרגע אחד אתה מזדהה איתם, ורגע לאחר מכן ממש לא), יש לי כבר סימפטיה לזוג עורכי הדין שפיגל שירימו לדעתי את רמת השיח והעניין. שלא לדבר על כך שאני נוטה לחבב אנשים שאוהבים בעלי חיים - עד כדי כך שהם יוציאו 3000 שקלים לחודש על מנת להאכיל חתולי רחוב, כפי שנוהג לעשות עורך הדין המכובד דוד שפיגל.


גם הזוג רוסו הצליח להתחבב עליי בגלל הפתיחות שהפגינו, המהולה בקורטוב של הומור ועקיצות הדדיות בלתי מזיקות.





דנית אוזן (לשעבר גרינברג) חוזרת למרקע בוגרת יותר, בטוחה יותר בעצמה, ושופעת הרבה אנרגיה ווייב חיובי, כשהיא נשענת בגאון על זרועו של אליאב אוזן, היום בעלה והאיש שהיא כל כך אהבה עוד מימי "האח הגדול". הילדה שהייתה יושבת לשולחן האוכל בבית האח הגדול כשרגליה משוכלות, הפכה לאישה שהשיגה את מבוקשה והצליחה להביא את בן זוגה מתחת לחופה. יחד עם זאת הילדה שבה עדיין חיה ונושמת והיא פורצת בשאגות שמחה, או בכי קיצוני, כאשר עליה לבצע את המשימה הראשונה. היכונו להרבה דרמות.



כמובן שמול המצלמה כל הזוגות מציגים זוגיות מושלמת, אך ככל שינקוף הזמן, ניחשף לבקיעים קשים בקשר בין בני הזוג, כפי שקרה לאביבה תבורי וערן ברנע שהסכסוך ביניהם הגיע מאז הצילומים עד לפתחה של המשטרה.


הזוג היחידי שלא התאמץ במיוחד להציג זוגיות מושלמת והיה הכי אמיתי, אך גם לא סוחף במיוחד, היו אבי לוי המאסטר שף ואשתו אילנית.



זוג מנצח VIP, צילום: אוהד רומנו



ערוץ 10 שבזמנו גמר אומר לא לקחת חלק יותר בתוכניות ריאליטי טראשיות, כנראה הבין שמדובר בטרנד טלוויזיוני שלא במהרה ייעלם מהעולם, בעיקר שהוא המתכון הבטוח לגרוף רייטינג, הגיש לנו הפעם ריאליטי שלפי ההתחלה, צפוי שנקבל כמויות מספקות של טראש דה לה טראש, לשמחתם הרבה של כל אוהבי הצהוב.





הפרק הראשון הסתיים אמש כשהוא משאיר לנו בפה טעם דוחה של איבר המין של שור (מה שהיווה אתגר רציני עבור דנה זרמון למצוא לו מילים נרדפות, כמו "בולבול" ו"פניס"), וקלישאה ממורטת שמזמן כבר אבד עליה הקלח וכל אחת מבנות הזוג, חזרה עליה כאילו הייתה מנטרה כנגד עין הרע: "ברגע שראיתי אותו, ידעתי שהוא יהיה בעלי". ועוד אומרים ש"הנבואה ניתנה רק לשוטים", נו באמת.