סדרת האנימציה האמריקאית אירחה שלל כוכבים הוליוודיים ביניהם: טום הנקס, מייקל ג'קסון, דסטין הופמן, דני דה ויטו, מישל פייפר וסטינג, אבל, מסתבר שלדווקא ל'אדם החזק בעולם', היא אמרה "לא". מפיקי הסדרה "משפחת סימפסון" דחו את ההצעה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לבצע הופעת אורח בסדרה, כך לפחות טען המפיק האחראי של סדרת האנימציה, אל ג'ין, בכנס הקומיק-קון האחרון. כשנשאל אם אי פעם דחה הצעה מדמות מפורסמת להופיע בסדרה, הוא השיב: "בואו נגיד שמדובר בנשיא ארצות הברית".



ביל אוקלי, תסריטאי לשעבר בסדרה, גם צייץ כי הוא חש הקלה מכך שטראמפ מעולם לא בסדרת אנימציה. "אני ממשיך להודות לאלוהים שדונלד טראמפ מעולם לא הוזמן לעשות דיבוב בסדרה 'משפחת סימפסון', אפילו בתקופה הקצרה שבה הוא היה פופולרי", הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו.




חברי הפאנל בכנס בסן-דייגו התייחסו גם לפרק משנת 2000, בו התבדחו על כך שדונלד טראמפ יהיה נשיא ארה"ב, ומפיק הסדרה מט סלמן אמר שהתכנית עושה תחזיות "נוראיות". בפרק המדובר, נראה טראמפ כשהוא יורד במדרגות נעות במהלך מסע הבחירות שלו, מעריצי הסדרה גילו דמיון מפתיע ביותר בין הסצנה המדוברת מהסדרה לצילומים מתוך קמפיין הבחירות של טראמפ בשנת 2015 בהן הוא יורד עם אשתו מלניה, לקול קריאות העידוד של תומכיו.





הידיעה המפתיעה מגיעה זמן קצר אחרי הפרסומים כי כוכב אחר, כן יעשה הופעת אורח בסדרה. בפרק שמבוסס על הסרט "לה לה לנד", וייקרא "האו האו לנד", יגלם הזמר אד שירן את ברנדון, מושא אהבתה החדש של ליסה סימפסון – דמות המזכירה את דמותו של ריאן גוסלינג, המגלם את סבסטיאן בסרט המקורי.