לאחר הסערה סביב אמירתה בסוף השבוע בידיעות אחרונות, לפיה "נשים שמנות סובלות מהפרעת אכילה", התעמתו הערב (ראשון) פליטת הריאליטי ליהיא גרינר ומנחת האח הגדול לשעבר קורין גדעון, במסגרת התכנית אנשים בערוץ 2, על רקע ההתבטאות מעוררת המחלוקת. במסגרת דיון שהתקיים ביניהן טענה גרינר כי "כל התעסקות באוכל היא סוג של הפרעת אכילה". בתגובה, ענתה לה המנחה: "זה שאת מרגישה ככה זה לא נותן לך זכות לומר דברים לא בריאים כאלה". 



"אני מדברת מהניסיון שלי. כאחת שהייתה שמנה בעבר סבלתי מעודף משקל, עברתי מלא דיאטות, ויש לי זכות להגיד מה שאני רוצה", ירתה גרינר בפתח דבריה, והוסיפה: "מבחינתי, כבחורה שמנה, זה סוג של הפרעת אכילה, ובתל השומר יש בנות רזות עם אנורקסיה, ויש הפרעת אכילה של שומן. כל ההתעסקות באוכל היא סוג של הפרעה וזה מה שניסיתי לומר".



בשלב זה גדעון לא נותרה אדישה לדבריה, והתפרצה אליהן, תוך שהיא טוענת כי: "זה שהרגשת ככה - זה לא נותן לך זכות לבוא באמירות כאלו. אלו לא אמירות בריאות". 



 


גרינר אמרה בתגובה כי היא "לא מעודדת את זה. היום אני אוכלת בריא, ויש לי דרך טובה לתזונה. אני לא מעודדת דבר כזה". על רקע הערות של גדעון, גרינר אף העלתה את הטון: "תקשיבי לי שנייה קורין - תתני לי לדבר! להתעסק עם אוכל זה הפרעת אכילה בעיניי. הייתי שמנה כל החיים שלי, כל הזמן הייתי שמנה וכל הזמן הרגשתי טוב עם עצמי". 

גדעון פנתה אליה בשאלה: "את מבינה למה נשים מלאות נעלבו ממך?". גרינר הגיבה: "כן בטח, אבל אל תיעלבו יש דרך לעשות את זה בטוב. תעשו את הדרך שאני עשיתי".