הדוגמנית והמגישה שלומית מלכה, שקטפה שערים מסביבה לעולם, הנחתה את ה"אקס פקטור" והתחתנה לאחרונה עם יהודה לוי, נפלה היום (ראשון) מקורקינט חשמלי בשדרות רוטשילד, שהיו רטובות בגלל הממטרות שפעלו הלילה. אמבולנס הגיע למקום ופינה אותה למיון בבית החולים איכילוב כשהיא במצב קשה.



"שמעתי את החדשות על שלומית ואני ממש עצובה עכשיו! אני רק רוצה לשלוח לה ולכל אוהביה הרבה אהבה! אני בטוחה שהיא תצא מזה בקרוב, בגלל שלא מגיע לה משהו כזה", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה הדוגמנית הבינלאומית, ונערת 'ויקטוריה סיקרט', שרה שמפיו, "היא בן אדם יפהפה, והיא כל כך חזקה! אני איתך שלומית, וכולנו מחכים לשמוע שמצבך השתפר! אל תתני לנו לחכות יותר מדי". לדוגמנית, הצטרפו גם חברים ומכרים מתעשיית הבידור הישראלית.




"אלוהים שבשמיים, שמור לנו על שלומית בת אנה, לרפואה שלמה", כתבה הדוגמנית והחברה שלי גפני בתמונה שפרסמה, "שלומית היקרה מתפללת לשלומך בעזרת ה' תזכי לרפואה שלמה", הוסיפה מלכת היופי רותם רבי, בחשבון האינסטגרם שלה.



"שלומית מלכה מתפללים לשלומך ילדה, רפואה מהירה כהרף עין אמן", איחלה הזמרת רותי נבון בחשבון הפייסבוק שלה, "רפואה שלמה לשלומית שהחליקה היום מקורקינט חשמלי..." כתבה הבלוגרית אשלי וקסמן דקשי.



"אישה יקרה! שמעתי היום מה קרה לך ומי כמונו יודע כמה אהבנו והתחברנו אחד לשני בתוכנית ובכינו בכל רגע מרגש אפשרי ביחד על הבמה ומאחורי הקלעים!", כתב רון עבדן, מתמודד האקס פקטור, התוכנית אותה כידוע הנחתה שלומי מלכה, "זכיתי להכיר בחורה מדהימה עם ראש על הכתפיים, רגישה כל כך, אוהבת ודואגת! מאחל שרק תהיי בריאה ותצאי מזה חזקה יותר מתמיד! שלומית מלכה תרתי משמע! אוהב אותך אישה יקרה, החלמה מהירה! שיהיה לכולנו המשך ערב מצוין ורק בשורות טובות! תשמרו על עצמכם!"



"מתפללת להחלמתה המלאה והמהירה של שלומית מלכה", כתבה מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו הממונה על תחום התחבורה, ממפלגת 'מרצ', "העירייה בודקת את נסיבות המקרה המצער, כפי שנעשה גם ביחס למקרים קודמים, ונפיק לקחים בהתאם".



 

@החלמה מהירה וקלה❤️ @shlomitmalka @yuda29

A post shared by shellygafni (@shellygafni) on


 

רפואה שלמה לשלומית שהחליקה היום מקורקינט חשמלי...

A post shared by ashley waxman bakshi fans page (@ashleywaxmandakshi) on



 

שלומית היקרה מתפללת לשלומך בעזרת ה' תזכי לרפואה שלמה!

A post shared by ROTEM | RABI (@rotem_rabi27) on


 

אישה יקרה! שמעתי היום מה קרה לך ומי כמונו יודע כמה אהבנו והתחברנו אחד לשני בתוכנית ובכינו בכל רגע מרגש אפשרי ביחד על הבמה ומאחורי הקלעים! זכיתי להכיר בחורה מדהימה עם ראש על הכתפיים רגישה כולכך אוהבת ודואגת! מאחל שרק תיהיי בריאה ותיצאי מזה חזקה יותר מתמיד! שלומית מלכה תרתי משמע! אוהב אותך אישה יקרה החלמה מהירה! ❤❤ שיהיה לכולנו המשך ערב מצוין ורק בשורות טובות! תשמרו על עצמכם! @shlomitmalka #רוןעבדן #שלומיתמלכה #תשמרועלעצמכם

A post shared by רון עבדן (@ronabdan_official) on