הטניסאית ששברה שיאים וחצתה את הקווים שבין עולם הספורט לעולם הבידור: עוד לא נראתה בעולם הטניס שחקנית כה אהובה וכה שנואה, בו זמנית, כמו מריה שראפובה. אין מחלוקת על כך שהיא אחת משחקניות הטניס הגדולות בכל הזמנים (לאחר שזכתה ב-5 תארי גראנד סלאם, בכל אחד מארבעת טורנירי הגראנד סלאם ודורגה בעבר במקום הראשון בעולם), שהיא יציבה, רהוטה וכמובן יפהפייה, ולמרות זאת, לאורך כל שנות הקריירה שלה היא הצליחה תמיד למשוך אליה אש על המגרש ומחוצה לו.





ב-7 במרץ 2016, עם תום אליפות אוסטרליה הפתוחה, התברר ששראפובה השתמשה במהלך התחרות בתרופה הלא-חוקית "מלדוניום" וה-ITF גזר עליה השעייה מתחרויות למשך שנתיים (שקוצרו בהמשך ל-15 חודשים). הסרט שלפנינו מביא, מנקודת מבטה של השחקנית, את השנה המאתגרת ביותר שחוותה לאורך כל הקריירה שלה.



הסרט שנפתח בהודעת ההשעייה מתחרויות הטניס, לוקח אותנו למסע ארוך מתחילת הקריירה שלה בגיל 14, דרך הניצחונות הרבים, המאבקים שלה להוכיח את חפותה וההחלטה לחזור בשיא הכושר אל המגרשים בתום תקופת ההשעיה.



דמותה הציבורית, מאחוריה התחבאה עד היום שראפובה, נדחקת סופסוף הצידה וחייה הפרטיים נחשפים אל מול המצלמה. שראפובה בוחרת להציג את סיפורה במילותיה שלה, בבלוגים אישיים מול המצלמה, בראיונות עם המעריצים והאנשים שמלווים אותה ובצילומים מהעבר ומהווה.



בסרט מופיעה שראפובה שלא הכרנו עד כה, ללא התיווך הקבוע של אמצי התקשורת, תיווך שלרוב עשה לה עוול ושפט אותה באופן לא אובייקטיבי.



בימוי: ליסה לקס, ננסי שטרן ווינטרס (60 דק', ארה"ב, 2017) בכורה: יום ראשון 3.9 בשעה 22:00 ב-yes דוקו וב-yesVOD.