דליפות של תמונות עירום וסרטוני סקס, הן בעיה שידועני הוליווד וישראל נאלצו להתמודד איתה עוד מימי ה"קלטת הלוהטת" של פמלה אנדרסון וטומי לי בשנת 1998. ישנן כוכבות כמו קים קרדשיאן ופריס הילטון, שהצליחו למנף את הסרטונים שלהן לכדי קריירה משגשגת, אך אחרים, נפגעו מאוד מהפרסום, וכעת הם החליטו להלחם בתופעה, בבית המשפט.



עשתה מזה קריירה. קים קרדשיאן בתמונות שהפיצה בעצמה. אינסטגרם
עשתה מזה קריירה. קים קרדשיאן בתמונות שהפיצה בעצמה. אינסטגרם



כמה כוכבים וכוכבות הוליוודיים מהשורה הראשונה החליטו לנקוט בצעדים משפטיים כנגד האקרים, לאחר שתמונות עירום שלהם נגנבו והופצו ברשת.


מיילי סיירוס, הדוגמנית סטלה מקסוול שניהלה איתה מערכת יחסים, קריסטן סטיוארט, טייגר וודס ובת זוגו לשעבר לינדזי וון, היו בין הסלבריטאים שתמונותיהם הפרטיות דלפו לאתרים שונים בתקופה האחרונה, וחלקם כבר החלו בהליכים. גם תמונה מזוייפת של שופטת ה"אקס פקטור" ניקול שרזינגר הופיעה אמש באתר פורנוגרפי, וכעת היא דורשת להסיר אותה, ותמונות נוספות שלה, בבגדים, מאתרי האינטרנט השונים.



מיילי סיירוס בעירום. גם תמונותיה הופצו, את זו, אגב, היא העלתה לבד. אינסטגרם
מיילי סיירוס בעירום. גם תמונותיה הופצו, את זו, אגב, היא העלתה לבד. אינסטגרם



טייגר וודס, שחקן הגולף בן ה-41, סבל גם הוא ממתקפת הרשת, לאחר שתמונת עירום שלו בחדר השירותים, שכנראה נגנבה ממכשיר הטלפון של השחקנית האולימפית לינדזי וון שיצאה איתו במשך שנתיים, הופצה ברשת יחד עם תמונות שלה. השניים תבעו את אתרי האינטרנט שהציגו את התמונות, והן אכן הוסרו מהרשת, אך כעת, השניים מנסים לאתר את ההאקרים שגנבו את אותן מלכתחילה, מטרה מורכבת יותר מבחינה משפטית.



טייגר וודס. צילום: רויטרס
טייגר וודס. צילום: רויטרס



הדובר של וון מסר בתגובה: "לגנוב ולהוציא לאור תמונות אינטימיות פרטיות זוהי פלישה שערורייתית ומבזה לחייה הפרטים, היא תנקוט פעולה משפטית נדרשת כדי להגן על זכויותיה".