השבועות האחרונים לא היו קלים עבור רשת HBO האמריקאית, שבמקום לחגוג את שידור פרקי העונה השביעית של סדרת הדגל שלה, נאלצה להתמודד עם מתקפות האקרים והדלפות פרקים לרשת, לפני מועד יציאתם. כעת, נותרו חמישה ימים בלבד עד לשידור הפרק האחרון בעונה השביעית של "משחקי הכס", אבל על פי הדיווחים, האקרים מתכוונים להרוס את החגיגה בהדלפת הפרק לו כולם מצפים. 


אתר "מנאשבל" דיווח כי קבוצת האקרים שמכנה את עצמה "מר סמית'" שלחה מייל למשרדי האתר, בו היא טוענת כי היא מוכנה לפרסם את הפרק, "ברגע שתרצה", אם רשת HBO, שעומדת מאחורי הסדרה המצליחה, לא תשלם כופר בגובה 6.5 מיליון דולר באמצעות ביטקוין.



נציג HBO האמריקאית מסר לאתר "מירור" הבריטי, כי הרשת לא מתכוונת לשחק לידי ההאקרים. "אנחנו לא מנהלים איתם תקשורת, ולא מתכוונים להגיב בכל פעם שיש איום חדש, או פיסת מידע שמשוחררת לרשת", הוסיף הדובר.

"הידיעות על פריצות האקרים למחשבי HBO זכו לפרסום רב ברשת, ההאקרים אולי ימשיכו להפיץ פיסות מידע גנובות, במטרה לקבל תשומת לב מהתקשורת", הוסיף הנציג, "אבל זה לא משחק שאנחנו מתכוונים להשתתף בו".

משחקי הכס. צילום YES.
משחקי הכס. צילום YES.


"כמובן, אף רשת לא רוצה שהקניין הרוחני והמידע שלה ייגנב ויופץ באינטרנט", ציין הדובר, "אבל התקרית הזו לא הרתיעה אותנו מלהבטיח ש-HBO תמשיך לעשות את מה שהיא עושה הכי טוב".