עימות חזיתי: השף יונתן רושפלד יצא הערב (חמישי) מכליו במהלך ראיון שקיימה עמו העיתונאית והמגישה עמליה דואק בתכנית החיסכון של חדשות 2, ואף נטש את האולפן בזעם לאחר שהתבקש לחוות את דעתו על המחירים הגבוהים שדורשות מסעדות מסוימות עבור חלק מהמנות שהן מציעות. בשיא ההתרחשות פנה רושפלד לעבר דואק בשאלה: "למה משלמים לך משכורת גבוהה יותר מלקריינית מתחילה?". 



"אתה היית משלם 190 שקלים על צלחת פירות?", שאלה דואק בפתח השיחה את השף שכיכב בעבר בתכנית מאסטר שף. כבר בשלב זה רושפלד החל להתרגז, וענה: "את לא תגררי אותי לשום דיון כזה. באנו לדבר על קניון שרונים בפתח תקווה".



ואולם, העיתונאית הצעירה לא וויתרה לו בכזו קלות, והסבירה: "אנחנו בתוכנית כלכלית ורצינו לדבר איתך על המחירים במסעדות יוקרה". בתשובה להערה זו אמר רושפלד: "אני רוצה לשאול אותך שאלה בחזרה, אנחנו נשחק משחק מתוחכם -  למה משלמים לך משכורת גבוהה יותר מאשר לקריינית מתחילה? הרי אפשר לשלם לקריינית מתחילה. למה לשלם לך במקום לשלם למישהי שתקריא, אולי קצת תגמגם ואולי הטקסט שלה לא יהיה ברור?". 



 


הוא הוסיף כי "בארץ ובכל מקום אחר בעולם בעידן הצרכני המודרני יש חשיפה גדולה להכל. יש לי הרבה מה לומר על הנושא הזה, אבל בואי לא ניכנס לפרובוקציות".

למרבה ההפתעה, גם התשובות הללו לא סיפקו את אשת התקשורת, ששאלה: "האם זה גורם לך לחשוב פעמיים לפני שאתה קובע מחיר במסעדה?". כנראה שזו הייתה הנקודה ששברה את גב הגמל, מפני שמיד לאחריה החליט מנחה הריאליטי לשעבר לנטוש את האולפן, לא לפני שציין: "אני אגיד לך מה אני אעשה כרגע. מכיוון שזה רעיון ראשון שלך איתי אז אני מפסיק אותו כרגע, ואת לא תשמעי ממני מילה כי את תקבלי סקופ אדיר, ולא תגררי אותי לשום דיון על צלחת סלט פירות". דואק ההמומה פנתה לצופים בבית ואמרה: "אם יש לו הרבה מה לומר חבל שככה נגמר הראיון הזה".