אחרי חודשים רצופי הדלפות, פחות מיממה לפני סיום העונה השביעית של "משחקי הכס", פרטים אודות הפרק האחרון, הנושא את השם המסקרן "הדרקון והזאב", מאיימים לחרוש את הרשת. קבוצת האקרים המכנה את עצמה "מר סמית'", שכבר הדליפה בעבר פרטים שגנבה מתוך מחשבי HBO, פנתה לאתר "מנאשבל" עם מסמך פנימי של הרשת ובו פרטי עלילה מהפרק שישודר הלילה בארה"ב, אך הנהלת האתר החליטה שלא לשתף פעולה עם ההאקרים ולא לפרסם את הפרטים. 


במקביל, בפורומים של אתר רדיט ("Reddit"), עלו פרטים כלליים מתוך עלילת הפרק, מתוך המסמך, שכנראה נגנבו במהלך הפריצה הגדולה למחשבי HBO, אך הפרק עצמו עדיין לא הגיע לרשת. כמו כן, בראש הפורום מתונססת הודעה של עורכי האתר על כך שהפרק המלא כאמור, עדיין, לא זמן לצפייה, על מנת למנוע מגולשים סקרנים לשאול לגביו שוב ושוב.



כזכור, בשבוע שערב אתר "מאשאבל" ("Mashable") דיווח כי קבוצת ההאקרים שלחה מייל למשרדי האתר, בו היא טוענת כי היא מוכנה לפרסם את הפרק, "ברגע שתרצה", אם רשת HBO, שעומדת מאחורי הסדרה המצליחה, לא תשלם כופר בגובה 6.5 מיליון דולר באמצעות ביטקוין.

נציג HBO האמריקאית מסר לאתר "מירור" הבריטי, כי הרשת לא מתכוונת לשחק לידי ההאקרים. "אנחנו לא מנהלים איתם תקשורת, ולא מתכוונים להגיב בכל פעם שיש איום חדש, או פיסת מידע שמשוחררת לרשת", הוסיף הדובר.

גנדרי וטורמונד, משחקי הכס. באדיבות YES
גנדרי וטורמונד, משחקי הכס. באדיבות YES


"הידיעות על פריצות האקרים למחשבי HBO זכו לפרסום רב ברשת, ההאקרים אולי ימשיכו להפיץ פיסות מידע גנובות, במטרה לקבל תשומת לב מהתקשורת", הוסיף הנציג, "אבל זה לא משחק שאנחנו מתכוונים להשתתף בו".

"כמובן, אף רשת לא רוצה שהקניין הרוחני והמידע שלה ייגנב ויופץ באינטרנט", ציין אז הדובר, "אבל התקרית הזו לא הרתיעה אותנו מלהבטיח ש-HBO תמשיך לעשות את מה שהיא עושה הכי טוב".