קרב המהלומות המתוקשרות בין הסאטיריקן ליאור שליין לשר לביטחון פנים גלעד ארדן מסרב להסתיים. לאחר שארדן כינה את שליין לפני כשבועיים בחשבון הפייסבוק שלו שקרן, השיב לו אתמול מנחה "גב האומה", המשודרת בערוץ 10, והציע לשר במהלך תוכניתו כי יודיע על הסרת חסינותו. "מחר בבוקר תודיע שאתה מסיר את החסינות שלך ומאפשר לי להגיש נגדך תביעת דיבה על זה שקראת לי שוב ושוב שקרן. אין לך בעיה לעשות את זה, נכון ארדן? לא אדם כמוך יסתתר מפניי מאחורי החסינות שלו". 

"אם לא תסיר את החסינות שלך אני אאלץ לנצל את הבמה הזאת כדי להגן על שמי הטוב ובתוכנית הבאה אסביר לציבור מה באמת עומד מאחורי הפוסט הזה שפרסמת. אני לא מגיב בדרך כלל לטוקבקיסטים אבל הטוקבקיסט הזה הוא חבר קבינט, ומאז הושבעה הממשלה הוא לא מפסיק לעשות נזקים והוא צריך ללכת הביתה", תקף שליין.



כזכור, ארדן תקף את שליין על כך שאמר כי כי הסית נגד ערביי ישראל בזמן גל השריפות בחודש נובמבר האחרון. "כאשר הוא קובע כי לא היו הצתות - הוא משקר", כתב השר. כדי להוכיח את אמיתות טענותיו, הביא ארדן את דבריו של גורם במערך הכבאות שחקר את המקרים. "הנה דבריו של טפסר רן שלף, האחראי מטעם הכבאות על חקירת גל השריפות שאמר: "כמעט 90 אחוז מהשריפות המשמעותיות היו הצתות. המציתים היו ערבים, היישובים שנשרפו היו של יהודים". האם שליין יחזור בו אחרי קביעה כזו? ובכן, כאן המקום לצחוק מוקלט מהמכונה".

בתחילת דבריו, אמר שליין כי "זה לא ריב אישי ויש פה עניין עקרוני. השר יכול לענות באופן ענייני לביקורת שלא נעימה לו, אבל זה לא מה שהוא עושה, הוא לא יכול לקלל ולהתלהם כמו שעשה נגדי בחודשים האחרונים. 
"זאת פעם שלישית שאתה קורא לי שקרן, כי זו תקופה כזו שהתקשורת תפסה פוליטיקאים שפישלו ואחר כך טענו שהיא שיקרה. לא שיקרתי - לא בעניין אום אל חיראן, לא בעניין אינתיפאדת ההצתות ולא בשום עניין אחר".