האייטם הזה נכתב מקנאה. מודה. לא חוויתי אף פעם סופר אורגזמה. מותר להמר, בסיכוי טוב, שעוד לא נולד הגבר שזכה לחוות סופר אורגזמה. סופר אורגזמה זה לא עניין לגברים. זה עניין של נשים בלבד. ולא מדובר באורגזמה סופר חזקה אלא בעשרות אורגזמות שמגיעות בזו אחר זו. זה יכול להיות 20 אורגזמות רצופות, זה יכול להיות גם 70. עוד אחת ועוד אחת ועוד אחת - גברים, אתם יכולים לדמיין את התחושה? אפשר שלא לקנא?



לא כל אישה יכולה. זה לא איזה טריק פיזי, מחשבתי, שניתן ללמוד אותו. יש נשים בנות מזל שניחנו ביכולת הזו, שקיבלו את המתנה. מספרן, אגב, מועט. הרבה יותר מזה לא יודעים המדענים על תופעת הסופר אורגזמה, שלא נחקרה עד כה, לא מעט מסיבות של שמרנות וביישנות.



סקס. ingimage ASAP
סקס. ingimage ASAP



הסרט "סופר אורגזמה" מספר על קבוצת מדענים שאוספת קבוצת נשים שזכו במתנה, ומתחילה לחקור איך זה קורה. יש רגעים משעשעים בסרט. למשל כשאחת הנבדקות מפרכסת שוב ושוב בתוך ה–MRI, בזמן שעוד אורגזמה ועוד אורגזמה ועוד עשרות כאלו עולות בגופה כשהיא מאוננת בתוך המכונה. אבל בסך הכל מדובר בסרט רגוע מאוד, הרבה דיבורים של מדענים, מעט מאוד סקס, ושוב ושוב סיפורי נשים על זה שהרגשתי את זה בא, ושוב הרגשתי את זה בא, ושוב ושוב. מנקודת מבטו של צופה גבר, מדובר בסרט פשוט לא הוגן. פשוט לא הוגן. 30 פעם לא הוגן.



"סופר אורגזמה", יום ב', 28.8, הוט 8