הצלחתה של סדרת המקור הישראלית "מטומטמת" בעונתה הראשונה, הביאה את HOT להפיק עונה שניה, ואתמול היא חזרה למסכים. שירי (בת חן סבג), השחקנית המתוסכלת שנאלצה להסתנן לתיכון כסוכנת סמויה, חוזרת ומסתבכת בגדול עם המנהל, המשטרה והעולם התחתון, ושוב גוררת אחריה את חבריה הטובים. גולשי "מעריב אונליין" מקבלים הצצה בלעדית לפרק של הערב (שני) בשעה 22:15.


"מטומטמת" הצצה בלעדית לגולשי "מעריב אונליין"

בעונה הראשונה סחטה המשטרה את שירי, שחקנית כושלת וסטלנית בת 30 עם לוק של בת 17, ואילצה אותה לקחת את תפקיד חייה: סוכנת סמויה המאתרת סוחרים שמפיצים סמים בבית ספר תיכון. אלא שמהר מאוד שירי מסתבכת לא רק עם אחד התלמידים, ואביו סוחר הסמים, אלא גם עם מנהל התיכון אסף (מוקי).



בעונה השנייה, המתחילה לאחר הנשיקה עם אסף, שירי ממשיכה בחקירה המשטרתית ונאבקת להמשיך ולנהל את העולמות המקבילים בהם היא חיה: לא מדווחת למפעיל המשטרתי שלה מוריס (יעקב דניאל) על הרומן עם אסף, מנצלת את עמוס (ליאור רז) להיכנס לתוככי עולם הפשע ואפילו קוראת עליו תיגר.



מטומטמת. צילום: יח"ץ
מטומטמת. צילום: יח"ץ



לאחר ששירי מגלה שכולם עבדו עליה ושכולם משתמשים בה למטרותיהם, היא מתחילה לנצל את כל מה שלמדה כסוכנת סמויה בעולם השוטרים וסוחרי הסמים למען עצמה, לא בוחלת בשימוש בתרמית בכוח ובכוחנות להשגת מטרותיה - מה גם שהללו מתחבבים עליה קצת יותר מדי - תוך שהיא מסכנת את חבריה הטובים נתי (שני קליין) ולירז (משה אשכנזי), וגוררת אותם לאבדון. אין דבר שהיא לא תעשה כדי להציל את נמרוד (נדב נייטס), או שמא להציל את עצמה.



יוצרת ותסריטאית ראשית: בת חן סבג. במאי: שי קפון. שחקנים: מוקי, יעקב דניאל, נדב נייטס, נעמי לבוב, עדי אלון, מיקי ליאון, רות אסרסאי, שני קליין, דורון בן דוד, אבי דנגור, קובי מאור, דובר קוסאשווילי ועוד. 



 "מטומטמת" – עונה 2, ראשון עד שלישי, 22:15, HOT3 ו־HOT VOD