גורי אלפי, שני כהן, אייל קיציס, אז טל, קורין גדעון, מריאנו אילדיס, עלמה זק, אודי קגן, קרן פלס, הראל סקעת, אדיר מילר ועידו רוזנבלום שרים על גג בניין הזכיינית קשת את "חולם" של אריאל זילבר, לטובת פרומו חדש. עד כאן זה אולי נשמע מרגש, על גבול הצ'יזי, אבל לא כמו עילה לתביעה - אך יש מי שחושב אחרת. 


הזמר והיוצר אריאל זילבר על לשידור היום ב-103FM וסיפר כי הוא זועם על הזכיינית שעשתה שימוש בשירו לפרומו עבור ערוץ טלוויזיה חדש: "אני הולך לתבוע את 'קשת' ולבקש לאסור את שידור הפרומו הזה".


בעקבות המעבר הצפוי של הזכיינית "קשת" לערוץ טלוויזיוני משלה, שישודר באפיק 12, החלה החברה לפרסם פרומו המכיל קטעים משלל תוכניותיה ואת כוכבי הזכיינית, השרים לצליליו של זילבר. בלט בהיעדרותו הכוכב אסי עזר שסירב להופיע בפרומו, עקב הבחירה בשיר אותו כתב וביצע המוזיקאי שדעותיו שנויות במחלוקת.

אריאל זילבר. צילום: אילן בשור, יח"צ
אריאל זילבר. צילום: אילן בשור, יח"צ


בעקבות פרסום הקליפ זילבר זועם על השימוש בשירו לצורך קידום הזכיינית: "אני כועס מאד על קשת. פיטר רוט פנה אליי וביקש ממני לבצע עיבוד לשיר, אני הבנתי מדבריו שהוא לוקח את השיר ועושה לו פרשנות משלו, לא ידעתי שזה הופך להיות פרומו של 'קשת'. אני מתנגד ל'קשת' לתפיסה שלהם. הם שונאי ישראל, אני לא אוהב אותם ולא רוצה שום קשר איתם. הם תמיד מלכלכים על ישראל ואני מתרחק מהם ולא מדבר איתם. גם קשת, גם רשת וגם ערוץ 10 פסולים בעיני, אני כבר הרבה זמן אני לא מופיע אצלם".



"נגיד שהייתי מסכים לפרומו, זה עניין של עורכי דין ותשלומים, זוהי פרסומת. פיטר רוט רק ציין בפניי שכוכבי רשת עומדים לשיר את השיר אך לא ציין כי מדובר בפרומו", הוסיף זילבר, "במהלך הפרומו החברה מקרינה קטעים נבחרים שביצעו, אני נגד התכנים שלהם ולא הייתי מסכים לכך בחיים. לא אכפת לי מה חושבים המבקרים, מה הם מבינים ביצירה, זו יצירה שלי".

קשת אפיק 12. צילום: יח"צ
קשת אפיק 12. צילום: יח"צ


על אסי עזר שסירב להשתתף בקליפ עקב שימוש בשירו של אריאל זילבר טען: "זה מצחיק אותי, אני נגדו והוא נגדי וזה בסדר מבחינתי. מותר לו, מי שלא סובל את הדעות שלי גם לא אוהב אותי. שנינו נגד הפרומו הזה. אני הולך לתבוע את 'קשת' ולבקש לאסור את שידור הפרומו הזה. לאחר מכן נראה מה הלאה".

ב"קשת" סירבו להגיב לידיעה.

עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן