יום כיפור הוא הזמנות מעולה לבקש סליחה ולהתפייס עם אנשים מעברינו, ואין כמו פוסט של איש טלוויזיה כדי להזכיר לנו את זה. המגיש הוותיק אברי גלעד פרסם היום (שלישי) פוסט בפייסבוק האישי שלו בו סיפר כי הוא יזם פגישת פיוס עם אדם מעברו, איתו הוא הסתכסך לפני בעשר שנים "בגלל אי הבנה", פגישה במהלכה השניים השלימו ו"ישבו שעות ונהנו לדבר על כל כל העולם".



"למדתי שאם יש לי חשבון פתוח עם בנאדם, אם אני מתכווץ כשאני מגיע למקום והוא שם, אם אני נמנע ממשהו בחיי בגלל שהוא קשור", כתב גלעד, "לא תהיה לי מנוחה אמיתית אף פעם, גם אם זה לא בתודעה כל הזמן".



אברי גלעד דומע בשידור. צילום מסך
אברי גלעד דומע בשידור. צילום מסך



"לפני יום כיפור אני סורק את חיי ומנסה לגלות בולעני אנרגיה כאלה ולסדר אותם. זכיתי אתמול ליזום פיוס עם אדם שהיה בינינו דם רע עשר שנים, בגלל אי הבנה. לפני כמה ימים היינו באירוע יחד וכרגיל התעלמנו אחד מהשני למרות שעמדנו במרחק עשרים סנטימטר", שיתף איש הטלוויזיה, "לא יכולתי לשאת את זה יותר והצעתי פגישה. כאמור, אמש נפגשנו, ואחרי שסגרנו את העניין שהעיק, מה שלקח שבע שניות, ישבנו שעות ונהנינו לדבר על כל העולם".



"לא יודע אם יש לי חבר חדש, אבל יש לי מרחב חדש לנשימה. ממליץ לכל מי שסוחב יריבות או כעס מיותר, וחושב שהוא מרוויח מזה משהו. בימים האלה יש מסוגלות מיוחדת להשכנת שלום. נסו ותהנו", סיכם המגיש.




הגולשים המסוקרנים ניסו להבין מיהו האיש עליו מדובר ואם מדובר באדם מפורסם איתו עבד גלעד בעבר וזרקו ספקולציות שונות באוויר. "בקרוב 'העולם הערב' חוזרת?" כתב אחד הגולשים והתכוון כמובן לשותפו לשעבר ארז טל, איתו הגיש גלעד את התוכנית הנושאת את שם זה בתחילת שנות ה-90. "ניחוש נחמד, לא בו מדובר, ואיתו הכל בסדר" ענה לו המנחה.



כך שאם לא במנחה האח הגדול עסקינן, מיהו לדעתכם האדם איתו התפייס אברי גלעד לקראת יום הכיפורים?