רגע לפני שאיבד את חייו בנסיבות טראגיות כשטבע בחוף הים כשהציל אחייניתו, תיעד אמיר פרישר גוטמן את חייו עם בן זוגו ינאי עבור סדרת הדוקו "מחוברים", כעת נחשפים חומרים אינטימיים מאותם צילומים. "אני זוכר שהיה דייט מה-זה יבש", סיפר ינאי פרישר במהלך דייט אינטימי של בני הזוג במסעדה, "ואז לקראת סוף הדייט עבר רכב של ערסים ומישהו מהם צעק לך מהחלון 'אמיר יא הומו!', וראיתי בך איזו לחלוחית כזאת בעין, בזוית העין, ואמרתי 'או... יש פה משהו'. והיית ממש בארון באותה תקופה".


מחוברים אמיר וינאי פרישר-גוטמן ב-HOT3 וב-HOT VOD

"אל תשכח שפעמיים יצאתי מהארון. תחשוב על אמא שלי. באיזשהו שלך היא כבר התחילה לקבל את הרעיון שאני גיי. ואז אחרי זה בתקופת 'היי פייב', כשעשיתי כל שיכולתי כדי להיות סטרייט וזה, היא חשבה שאולי זה עבר לי. ואז היא הייתה צריכה לעבור את כל זה מחדש".



הסדרה "מחוברים" חוזרת מחר בעונה שמינית, כשלצד גוטמן משתפים בחיים רינת גבאי יחד עם בעלה דורון מור, ארקדי דוכין ואשתו סימה לוי-דוכין, אשת חיי הלילה קרול צבי ווינר ובן זוגה מיקי ווינר, והזמר המצליח איתי לוי. משתתפי העונה מתעדים את עצמם במשך קרוב לשנה וחושפים באינטימיות נדירה קונפליקטים משמעותיים ומערכות יחסים אישיות.



כזכור, לקראת סוף צילומי העונה, איבד אמיר פרישר-גוטמן ז"ל את חייו בנסיבות טראגיות, בעת שהציל את אחייניתו מטביעה. אמיר, ובן זוגו, ינאי, תיעדו במשך חודשים ארוכים את חייהם הזוגיים וההורות המשותפת לבנם רוי בן הארבע. הם תיעדו את הניסיונות לשקם את הנזקים הנפשיים והגופניים שנגרמו לאמיר כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים שעבר, לאחר שאובחן בטעות כחולה בסרטן. לצד ההתמודדות האישית, אמיר לקח חלק פעיל במאבקה של הקהילה הגאה לשוויון זכויות עבור זוגות חד מיניים ובשנה האחרונה הוביל מאבק עיקש לשיפור זכויותיהם של חולים ומחלימים ממחלת הסרטן.



"מחוברים", הערב בשעה 20:15 ב-HOT3 וב-HOT VOD