כוכב "נרקוס", פדרו פסקל, הזהיר כי עתידה של הסדרה המצליחה של נטפליקס נמצא בסכנה אם לא תתוגבר האבטחה סביב השחקנים ואנשי הצוות בעקבות הירצחו במקסיקו של האחראי על אתרי הצילום של הסדרה, קרלוס מונוס פורטל. גופתו של פורטל (37) התגלתה מוקדם יותר החודש כשעליה סימני ירי רבים בתוך מכוניתו בכביש עפר באזור כפרי ליד מקסיקו סיטי. פורטל היה בסיור לאיתור זירות צילום עבור העונה הרביעית של הסדרה ועדיין לא ברור מה נסיבות הרצח, אולם נמסר כי מדובר באזור שבו יש אחוז גבוה של מקרי רצח.





פסקל, שמגלם את דמותו של איש סוכנות הרשות למאבק בסמים, חאבייר פנייה, אמר בשיחה עם אתר הרכילות TMZ כי מדובר באירוע טרגי והזהיר כי צילומי הסדרה לא יכולים להמשיך עד שיובטח ביטחונם של כל אנשי הצוות והשחקנים. "אנחנו לא יכולים לעשות את זה אם אנחנו לא בטוחים. אנחנו מדברים פה על חיים", אמר. "אם הם (נטפליקס) רוצים לעשות את זה, הם צריכים למצוא דרך שזה יהיה בטוח".



נרקוס, פבלו אסקובר צילום: IMDB
נרקוס, פבלו אסקובר צילום: IMDB



בנטפליקס עדיין לא התייחסו לעתידה של הסדרה, שמוקדם יותר החודש החלה שידורה של העונה השלישית בשירות הסטרימינג, וציינו כי הרשויות במקסיקו עדיין חוקרות את הרצח. לפי פרסומים, הצילומים עשויים לשוב לקולומביה, שם היא צולמה במקור בעת שהתמקדה במרדף אחרי ברון הסמים פבלו אסקובר.


עם זאת, החזרה לקולומביה עשויה להיתקל בקשיים נוכח איומים שפרסם בשבוע שעבר רוברטו דה חזוס אסקובר גביריה, אחיו הגדול של אסקובר.