האיש שעשה שמות לראש הממשלה, והאיש שעשה שמות לתושבי איי פלוואן, נמצאים במגעים מתקדמים להצטרפות לעונה החדשה של הריאליטי הכדורגל של "הוט". על פי מקורות המקורבים, רוני מאנה ורז זהבי נמצאים במשא ומתן להשתתפות בתוכנית המציאות "גולסטאר" בעונתה החמישית שצפויה לעולת במהלך 2018.



ג'ני צ'רוואני ,רוני מאנה. שוקה כהן
ג'ני צ'רוואני ,רוני מאנה. שוקה כהן



כפי שדווח עד כה לעונה הבאה יצטרפו חמימו שועי, יוצא האח הגדול שלוהק וחתם לעונה החדשה וטום פטרובר הסולן של להקת היהודים שנמצא בשלבי משא ומתן מתקדמים. כעת מתווספים שמות נוספים שנמצאים במו"מ עם חברת ההפקות. ביניהם כוכב האח הגדול האהוב בכל הזמנים קותי סבג זוכה העונה הרביעית, מנחה בטלוויזיה, מגיש ברדיו אקס יאנה יוסף ובזוגיות עם השחקנית מגי אזרזר.



בנוסף לסבג, שצפוי לקחת חלק בעונה הבאה, גם הזמר מאור גמליאל שהתפרסם בזכות השיר "מושיקו יוצא מהארון" אותו ביצע בריאליטי של קשת "בכוכב הבא לאירוויוזיון" לפני כשנתיים, יהיה בנבחרת, ושמו של הזמר המזרחי בוגר העונה השלישית של "אייל גולן קורא לך", עמוס אלגלי, עלה על הפרק.



רז זהבי. צילום: אוהד רומנו
רז זהבי. צילום: אוהד רומנו



כידוע ליהוקו של סבג שגדל בבית שמש הוא מתבקש לאור העובדה שהוא מזוהה כחולה כדורגל ואוהד שנים את קבוצת בית"ר ירושלים. לפני כחמש שנים כשזכה בגמר האח הגדול 5, שחקני קבוצת הקבוצה אף הפתיעו את האוהד המפורסם ובירכו אותו על הניצחון. הוט, מאנה וזהבי סירבו להגיב לידיעה.