גל גדות רגילה לגרוף מחמאות מהמבקרים ומהמעריצים. אבל הפעם היא ככל הנראה תיאלץ להסתפק בתגובות פושרות הרבה יותר בעקבות הופעתה בתוכנית הבידור המצליחה "סאטרדיי נייט לייב". כמנחה אורחת, גדות הגישה את השואו הטלוויזיוני המוכר גם בשמו המקוצר SNL וביצעה את מונולוג הפתיחה בו שזרה מסר לקהל הישראלי בעברית, וגם השתתפה במערכונים בהם ביצעה נשיקה לוהטת עם בחורה. אך המבקרים באתרים האמריקאים לא התלהבו במיוחד מהופעתה והסתפקו במחמאות מסויגות במקרה הטוב או קטילה מעודנת במקרה הרע.

"גדות לא מצחיקה במיוחד, ולא האנשים שכתבו את המונולוג שלה", כתב אתר הגרדיאן הבריטי, והוסיף: "המערכון האחרון, בו גדות שיחקה מנחת תוכנית אירוח עם פאה בלונדינית, נתן את ההרגשה שהוא היה יכול להיות מצחיק בשנות ה-90. הוא היה לא ברור עכשיו. הייתה הרגשת הקלה לכולם כשגדות אמרה 'לילה טוב'".

"הפעם הראשונה של גדות בתפקיד סיפקה הופעת פתיחה יציבה, כזו שמכניסה אותך אל תוך הפרק", נכתב במגזין "indiewire", "'סאטרדיי נייט לייב' מאבדים נקודות על כך שלא הכניסו בדיחות חומוס נוספות בפרק, אחרי ההבטחה של גל במונולוג הפתיחה", הוסיפו במגזין והמשיכו כי "באופן טכני, גדות היא מנחה ראויה ל'סאטרדיי נייט לייב', אך בפרק היו מעט מדי רגעים שייזכרו, וגדות הייתה הדמות הרצינית בכל המערכונים שלה. גדות קוראת את הטקסט ולא נשברת, מה שמזכה אותה בכמה נקודות, אבל לא מצליחה להביא את זה לשלב הבא" חתמו ב-Indiewire את הביקורת.

לעומתם, מגזין US Weekly פרגן לכוכבת הישראלית יותר, "גל גדות הנחתה את פרק ה-7 לאוקטובר של 'סאטרדיי נייט לייב' ולא אכזבה", כתבו בו. גם הרולינג סטון הנחשב החמיא לגדות, אך באופן מסוייג יותר. "גדות יותר מהצליחה להוכיח את עצמה כמנחה (חוץ מכמה קטעי קריאת כרטיסיות מובהקים)".

גל גדות, וונדר וומן, SNL. צילום מסך
גל גדות, וונדר וומן, SNL. צילום מסך


"חושבים שאני וונדר וומן, נותנים לי רק חומוס"

כזכור, פתיחת התוכנית SNL אמש החלה כשגדות צועדת אל עבר הקהל ולאחר כמה משפטי פתיחה באנגלית והיא התנצלה בהומור על המבטא הישראלי, "ברור שאני לא מפה. נכון, אני מאלבקרקי.... אני רק צוחקת. גדלתי בישראל", היא אמרה, "יש לי מסר למשפחה ולחברים בבית" ופתחה במונולוג קומי בעברית, שתורגם בכתוביות לאנגלית: "שלום לכולכם שם בבית רק רציתי להגיד שיכול להיות שזו טעות אחת גדולה, לכותבים פה אין מושג לגבי מה שקורה בישראל, והם נותנים לי לאכול חומוס. זאת אומרת, אני אוהבת חומוס אבל יש גבול. הם נחמדים מאוד אבל לא בדיוק מתוחכמים, הם חושבים שאני באמת 'וונדר וומן'".

במערכוני התוכנית השונים, שיחקה גדות בת ה-32 בין השאר את וונדר וומן בקטע עם קייט מקינון, לה היא העניקה נשיקה לוהטת ובמערכון אחר גילמה את עצמה במהלך דייט עם או.ג'יי. סימפסון שהשתחרר לאחרונה מהכלא, ונתנה הופעות בקטעים קצרים אחרים.