משחק הכיסאות לקראת פיצול ערוץ 2 בתחילת נובמבר הקרוב לא מפסיק גם שבועיים לפני המועד המרגש. דרור גלוברמן יעזוב את מערכת "אנשים", התוכנית אותה הוא מנחה מאז שנת 2011, ויגיש תכנית חדשה ב"קשת" שתעסוק בנושאי חדשנות וטכנולוגיה, ותתבסס על הערוץ "נקסטר" אותו הוא עורך באתר הזכיינית.



במקביל, חיים אתגר יגיש את "אנשים" לצד קורין גדעון. "אנשים" שהייתה לתכנית הפרה פריים המובילה בערוץ 2 מאז עלייתה לאוויר ולאורך השנים בהן שודרה, תושק במתכונתה החדשה תושק בקשת 12 החל מה-1.11, ותשודר מדי יום בין השעות 17:15 עד 18:00, במתכונת מורחבת ומעודכנת.





גלוברמן התחיל את דרכו העיתונאית באזרחות בעיתון "מעריב", שם היה חבר מערכת בין השנים 1999 ל-2009, לאחר שהשתחרר מביטאון חיל האוויר. גלוברמן השתתף כמגיש פינות בתוכניות טלוויזיה ורדיו שונות, בהן "זומביט" של הטלוויזיה החינוכית, תוכנית הבוקר של ערוץ 10, ותוכנית הצהריים של רדיו תל אביב. כמו כן, הגיש את פינת הטכנולוגיה בתוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10. בנוסף, עסק בייעוץ אסטרטגי לנוכחות ברשת האינטרנט.



ב-2011 החל להגיש בזכיינית "קשת" את תוכנית המגזין "אנשים". במקביל, ערך את ערוץ הדיגיטל באתר "מאקו". ביולי 2012 מונה באופן זמני, להחליף את דליה מזור לצדו של יואב לימור כמגיש תוכנית הבוקר של קשת, "יום חדש". הוא השתתף בהנחיית התוכנית עד ינואר 2013.