המראיין והמנחה גיל ריבה העלה אתמול פוסט בעמוד האינסטגרם האישי שלו בו התייחס לקשיים שחווה בעקבות העלייה הדרסטית במשקלו (17 ק"ג). הבוקר (שלישי) הוא שוחח על כך עם ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM. "למדתי שהרשת החברתית היא כלי שמקל עליך להוציא דברים ששוכבים אצלך עמוק. אני לא מרבה להעלות סטורי וכאלה, אבל העליתי דווקא את הפוסט הזה כי אני מתמודד עם הפרעות אכילה כבר הרבה שנים", מספר ריבה.

 

הוא הוסיף: "הפרעת האכילה בעיני היא המגיפה השולטת בחברה המערבית, כולם מתעסקים ומקדשים אוכל וגם אותי זה מאד מעסיק. המסר בדבריי הוא שאני יוצא למסע מאד ארוך בניסיון ללמד את עצמי להתמודד עם הדבר הנוראי הזה שנקרא אוכל, שממש מנהל אותי כיום".

עם המשפחה. גיל ריבה (צילום: סיון פרג')
עם המשפחה. גיל ריבה (צילום: סיון פרג')
 
כשנשאל האם הוא מקבל באהבה את התגובות הלא מחמיאות על משקלו השיב: "בתור מי שבנה קריירה מלהגיד לאנשים את מה שהם לא רוצים לשמוע אני מתקשה להגיב על השאלה הזו אך בגלל שאני מפורסם ואנשים חושבים שהם מכירים אותי הם מרשים לעצמם לומר לי שהשמנתי, ואומרים 'יאו איך יפה לך מלא' אתה לא רוצה להיות מלא, אתה לא חושב שאתה מלא עדיין למרות שהעלת 17 קילו ואתה בטח לא רוצה שמישהו ישים לב לזה. אתה יודע אני הולך עם חלוק, אני עכשיו הולך עם מעיל דובון ברעננה. זה באמת לא כיף".

 


עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן