"מה שאתם עומדים לראות הוא אמיתי, ניסוי חברתי נועז וחסר תקדים ינסה להגדיר מחדש את גבולות האהבה. שני אנשים שמעולם לא נפגשו, יכירו לראשונה מתחת לחופה" אומר עידו רוזנבלום, בליווי מוזיקה דרמטית בפתיחת פרק הבכורה של "חתונה ממבט ראשון", ברוב הדר, שכל כך לא אופייני לו, עם סאב-טקסט לא עדין בכלל של "זה הדבר הכי גדול שקרה בטלוויזיה שלכם. מעולם".



"זה הנוף שיש לי מהמשרד, זה. זה הלוח שנה שלי, זה הסחלב שלי, זה השולחן שלי, זה החבר הכי טוב שלי (שולפת מחשבון אינטגרלי), עכשיו אני מחפשת שירים, נגיד, לחופה", אומרת אחווה סיטבון, כוכבת הפרק הראשון, כחלק מהקשקשת האינסופית בדרך לחופה של "קשת". כגודל הדרמה אליה הכינו אותנו עשרות פרומואים, "בקרובים" ו"לקראתים", כך אורך המריחה האינסופית של ההכנות השונות שנעשות לקראת אותה פגישה מיוחלת מתחת לחופה.



סדרה ארכה של בדיקות ה-DNA, סשן הסנפות חולצות מיוזעות ושאלוני אישיות בהם משתמשים מומחי התוכנית כדי להחליט על הזיווג שיקיימו בין בני הזוג, יחד עם דקות מסך ארוכות של הודעות ווטאספ למשפחה, בחירת צבע העניבה של החתן וכמובן רגעי הצגת תכולת המשרד הבלתי נשכחים של אחווה, מרגישים כמו פורפליי נצחי בדרך ל... טקס ארוך ומייגע עוד יותר של של שתיית יין ו"רב" שקורא שורות על דומה והשונה בין אחווה, לחתן הטרי טל. 53 דקות של ברברת אל תוך הפרק, על לפגישה במיוחלת, יותר משעה עד לנשיקה הראשונה על השפתיים.



הפרק הראשון של "חתונה ממבט ראשון" הצליח להביא נתוני רייטינג נאים של 27.9 אחוזים, בתקופה יבשה מבחינת צופים, אך ב"קשת" יצטרכו להתאמץ קצת יותר כדי לשמור על נתונים מרשימים לאורך זמן, ולתת לנו לטעום מהניסוי האמיתי מה שמתרחש ככשני אנשים שלא הכירו נדרשים לנהל חיי נישואין: הקושי, החיכוכים, אהבה שאולי תצמח מזה. כי אנחנו לא נעמוד בעוד 65 דקות של פורפליי.