סיפורי אהבה שמתרחשים מול המצלמות הם תמיד חומר מעולה לטלוויזיה, אך מסתבר שלפעמים חיבורים שמתרחשים על המסך, קורמים עור וגידים דווקא הרחק מאור הזרקורים. את הסיפור של נגה רץ ודוד רוקין מפיקי הריאליטי היו מתים לתעד: מפיקת החתונות הצעירה השתתפה במיונים לתוכנית "חתונה ממבט ראשון", אך החליטה לפרוש רגע לפני החופה, ולא פגשה את הבחור שיועד לה.

חודשים אחרי, במסגרת המעברונים בתוכנית, נגה ראתה את עצמה בתמונת סטילס, כשמומחי התוכנית, פסיכולוגים ויועצי זוגיות, התאימו לה בחור שלא הכירה - והחליטה לצאת לחיפושים אחרי הבחור האלמוני ברשת. ומצאה אהבה.

"האמת שהגעתי לתוכנית דרך פוסט בפייסבוק, ומשם זה התגלגל", סיפרה רץ ל"מעריב אונליין", "בהתחלה לא היה לי מושג שזה 'חתונה ממבט ראשון', הפורמט זה משהו שמגלים עליו לקראת האמצע, והיו לי ספקות. מדובר בתהליך די ארוך ומעניין, אתה פוגש מספר מומחים, עובר תחקירי אישיות, פסיכולוגיות, יועץ זוגיות, בדיקות DNA, דברים כאלו, והלכתי לזה בראש חיובי. בישורת האחרונה החלטתי שאני בחוץ. זה היה שלב שבמקביל מוצאים שידוכים לאנשים ואני הודעתי שאני בחוץ והמשכתי הלאה".

"מסתבר שגם הוא מחפש אותי"

למה החלטת לפרוש?
"אני באה מעולם של חתונות, אני מפיקת חתונות, והיה לי את החשש שאני אעשה משהו שאני לא שלמה איתנו. אני לא בעד חתונה שהיא שואו ענק. אפשר לקרוא לזה 'רגליים קרות' ובסוף החלטתי לא להשתתף".

מה גרם לך לחפש את הבחור?
"נתקלתי בתמונה של הבחור באיחור, כמה ימים אחרי שהתוכנית שודרה, בהתחלה הייתי עסוקה בזה שמביך אותי שרואים אותי בטלוויזיה. אחרי כמה זמן הסתכלי שוב על התמונה שלנו יחד וחשבתי לעצמי 'אולי פספסתי' ועם אינטואיציה מאוד ברורה, החלטתי שאני אלך למצוא אותו. זה יכול להיות משהו מקסים ונחמד, ויכול להיות שזה יהיה שום דבר, אין לי מה להפסיד".

"העליתי בערב שישי את התמונות שצילמנו מהמסך, לקבוצה סגורה של פייסבוק של נשים", ממשיכה רץ, "לקח 20 דקות עד שמישהי הגיבה ואמרה שהוא שכן שלה והם עובדים יחד. הקשר בינינו נוצר תוך רגע, והיא אמרה לי: 'את לא מבינה, הוא הראה לי את אותה התמונה'. מסתבר שגם הוא מחפש אותי". 

חתונה ממבט ראשון. צילום: נגה רץ
חתונה ממבט ראשון. צילום: נגה רץ

הריאליטי שרצו לראות על המסך והגיע דרך הפייסבוק

איך היה הדייט?
"וואו, קראת לזה דייט עכשיו!", היא צוחקת בהפתעה, "היה ארוך, היה הכי טבעי שיש, הכי פשוט שיש. הכי נטול כל צורך להרשים, באנו עם תחושה שאנחנו מתאימים לפי כל הקריטריונים המדעיים וצריך לשים את זה בצד, ולראות אם יש כימיה, אם יש חיבור. היה פשוט כיף ומקסים, דיברנו רבות. זה היה דייט של סופ"ש שלם, עוד לא היה לי דייט כזה. דייט שהתחיל בשישי ב-3 לפנות בוקר, כי הוא לא רצה לחכות לשבת ונסע אליי מהצפון הרחוק, ונגמר בראשון בבוקר. הגדרנו מחדש את הדייטים".

אולי בכל זאת תהיה כאן "חתונה ממבט ראשון"?
"אמממ... הכל יכול להיות. אני אמרתי שאני לא מרשה שישאלו אותו את זה כי הוא עונה יותר מהר ממני... אנחנו חיוביים, וואלה יכול מאוד להיות שכן, הכל פתוח. הולכים לזה בכיף. הולכים לזה בתחושה חיובית. אין פה שום גורם לחץ, יש לנו את האופציה לבדוק ואז להתחתן. אני די בטוחה שאם זה יקרה ונתחתן אז כולם ידעו על זה. נהיינו קצת ויראליים".



קיבלת הרבה תגובות בעקבות הפוסט?
"הרבה זה אנדרסטייטמנט, מלא! זה לא הפסיק מאז שישי בלילה, כשבנות הרגישו צורך ללוות אותי בתוך הפוסט: 'תודיעי לנו כשהוא מגיע, אנחנו מחכות איתך ערות', שלחו לי תמונות של פופקורן שהן הכינו כאילו הן הולכות לראות סרט. יש תגובות בתוך הפוסט, בנות מרגישות שזה הריאליטי שהן רצו לראות על המסך וזה הגיע דרך הפייסבוק. אז יש כאלו שרוצות לעקוב והן עושות את זה דרך העמוד הפרטי שלי, אם הייתי רוצה לעשות את זה אז בטח הייתי עושה את זה בטלוויזיה, ולא בורחת. הייתי בטוחה שאני אמחק את הפוסט יום למחרת...".