גל החשיפות על תקיפות מיניות ומקרי אונס נמשך: השחקנית קריסטינה כהן האשימה היום (שלישי) את כוכב הסדרה "אחת שיודעת" אד ווסטוויק, שמשחק את צ'אק באס, כי אנס אותה בדירתו וניסה להשתיק אותה בעזרת איומים לפגוע בקריירה שלה. בפוסט שהעלתה השחקנית הצעירה, היא סיפרה כי גל הווידויים שהחל עם חשיפת מעשיו של המפיק הארווי ויינשטיין עודדו אותה לחשוף את שעברה.



"החודש האחרון היה קשה לי מאוד. כמו כל כך הרבה נשים, גם לי יש סיפור של תקיפה מינית, וההוצאה של הסיפורים האלה מתישים מבחינה רגשית. הלכתי הלוך ושוב, ולא הייתי בטוחה אם הייתי צריכה לדבר. אילו יכולתי לדבר, האם זה מבטיח שמישהו היה יכול לשמוע אותי?", כתבה כהן, "הותקפתי מינית לפני שלוש שנים, זה היה זמן אפל בחיי. אמא שלי גססה מסרטן, ולא היתה לי שום תמיכה מסביבי לעבד ולהתמודד עם האונס. קברתי את הכאב והאשמה כדי לפנות מקום לכאב ולהתמודדות עם מות אמי, שקרה שלושה חודשים מאוחר יותר. אפילו עכשיו אני מתמודדת עם רגשות אשמה, דאגה מופרכת שבדרך כלשהי אני אשמה. אני לא יודעת מאיפה הרגשות האלה מגיעים. התנייה חברתית שהכל תמיד אשמת האישה? העובדה שלא יכולתי להרחיק מישהו מהגוף שלי היא איכשהו בגללנו? לא הוא אשם?".





"הציע לי ולמפיק שלי 'בואו נזדיין ביחד'"



את המקרה עם ווסטוויק  תיארה השחקנית בפורטרוט בפוסט שהעלתה: "במשך זמן קצר הייתי במפגש עם המפיק שלי, שהיה חבר של השחקן אד וסטוויק. זה היה המפיק שהביא אותו לביתו של אד, שם פגשתי אותו לראשונה. רציתי לעזוב כשאד הציע שכולנו 'נלך להזדיין ביחד', אבל המפיק לא רצה שהסיטואציה תהיה כזאת וביקש שנישאר שם עוד 20 דקות על מנת שנחליק את המצב, ואז נוכל לעזוב. אד הציע לי לישון בחדר השינה של האורחים בינתיים, אז הלכתי לשם והשתרעתי לי, ואז גם נרדמתי. פתאום התעוררתי כשאד מעליי, אצבעותיו נכנסו לגופי, ואני אמרתי לו להפסיק. הוא היה חזק. הדפתי אותו הכי חזק שיכולתי, אבל הוא ניער אותי, ואמר לי שהוא רוצה לזיין אותי. הייתי משותקת, מבועתת. לא יכולתי לדבר. לא יכולתי עוד לזוז. הוא החזיק אותי ואנס אותי. זה היה סיוט, והימים הבאים לא היו טובים יותר".
 
כהן המשיכה בפוסט המצמרר והוסיפה: "המפיק הטיל את האשמה עליי ואמר לי שהייתי משתתפת פעילה בסקס. הוא אמר שאני לא יכולה להגיד כלום כי אד ואנשיו יהרסו אותי, ושאני יכולה לשכוח מקריירת המשחק. הוא אמר שאין שום דרך שאני יכולה להסתובב ולהגיד ש'אד אנס אותי', ושאני לא רוצה להיות הבחורה הזאת".
 
עכשיו אני מבינה את את הדברים שבהן גברים רואים בנשים טרף, ואיך הטקטיקה הזאת משמשת לעיתים קרובות כל כך אנשים בתעשייה. נמאס לי לראות גברים כמו אד, שהוא אדם מכובד וידוע ציבורית, מתראיין בפלטפורמות יוקרתיות כמו אגודת אוקספורד, שם הוא זכה לכבוד של אחד שעיצב את עולמנו. איך זה ייגמר? אנשים כמוהו משתמשים בתהילה כדי לאנוס, אך ממשיכים בדרכם לאסוף את השבחים. אני מקווה שהפוסט הזה יעזור לאחרות", סיכמה.