בימים הראשונים שאחרי הפיצול התחרו ביניהן "קשת" ו"רשת" על כל אחוז רייטינג. קשת הובילה בטבלאות כפי שעשתה גם בימים שלפני ה-1 לנובמבר, אך ככול שהימים עברו רשת התחילה להדביק את הפער, ואף לעבור את המתחרה בימים בהם משודרות התוכניות החזקות שלה: "המירוץ למיליון" ו"אבודים".



אמש המירוץ אל הרייטינג הפך לצמוד מתמיד, כשבין תוכניות הפריים טיים של הזכייניות הפרידה רק עשירית האחוז. תחרות צמודה יכולה להיטיב עם הצופים כשבזכייניות יצטרכו לייצר תכנים ברמה גבוהה יותר ויותר כדי להוביל בטבלאות, אך עלולה להביא גם להדרת תוכניות הדרמה והדוקו מהפריים טיים לטובת שידורי ריאליטי נוספים, מה שוודאי ידרוש התערבות רגולטורית.



ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "המירוץ למיליון" של הזכיינית רשת עם 16.9 אחוזי רייטינג, מול הריאליטי המתחרה, "מאסטר שף" של קשת שפיגרה אחריה בהפרש מזערי, וקיבלה 16.8 אחוזים. "גב האומה" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 6.6 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" בהנחיית יעקב אחימאיר שקיבלה 2.6 אחוזים בלבד.



מובילים במירוץ. צילום מסך



רצועת החדשות: ערוץ עשר מתרומם


ברצועת החדשות רשת קיבלה 12.4 אחוזים והמתחרה 11.2 אחוזים. כמו בכל ערב, הייתה הזכיינית שבמהדורת החדשות שלה צפו יותר, גם זו שהובילה ברצועת הפריים טיים המשודרת אחריה. חדשות ערוץ 10 הציגו נתון נאה של 8.1 אחוזים, וחדשות השבת בהגשת מיכל רבינוביץ' הציגו גם כן נתון מרשים יחסית של 4 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה רשת עם התוכנית "פגוש את העיתונות" שגרפה 9.5 אחוזים, בעוד הזכיינית קשת ששידרה את "צומת מילר" בשידור חוזר קיבלה 8.5 אחוזים. ערוץ 10 שידר את "המטה המרכזי" וקיבל 3.8 אחוזים ו"כאן 11" שידר בשידור חוזר את "פגישה עם רוני קובן" וקיבל 2.5 אחוזי רייטינג.