כאשר משימות "המירוץ למיליון" השונות מתחילות לחזור על עצמן עם תחרויות כמו סידור כוסות טקילה במגדל, הרכבת משקפיים המעוותים את מרחב הראייה תוך כדי קליעת כדורים לרשת, או תלייה במהופך וסחרור בין שמים וארץ בחיפוש אחר מה שכתוב למטה, אנחנו כבר מתחילים לאבד עניין בביצועים ושמים לב יותר לדיבורים בין הזוגות.



עם הזמן אני מתרגלת לפניני החוכמה שנטע מפריחה לאוויר ואפילו מפענחת אותן: "מי שאוהב שמש, הוא אדם מדוכא", היא מודיעה לאחיה שמגיב במבט של: 'אה?'. "מי שזקוק לשמש בשביל להתעודד, זה סימן שהוא אדם מדוכא" היא מרחיבה, ואני לתומי חשבתי שדווקא מזג אוויר סגרירי וגשום הוא זה שמדכא. אף על פי כן, תודו שיש עומק בדברים, הרי גם המקסיקנים, שחייהם לא סוגים בשושנים, זקוקים לקרנבלים.



המירוץ למיליון לפני פיצוץ? אן מוציאה מירדן פאסיב-אגרסיב. צילום מסך
המירוץ למיליון לפני פיצוץ? אן מוציאה מירדן פאסיב-אגרסיב. צילום מסך



בהמשך, נטע תודיע לאחיה שהיא תתחתן רק עם אשכנזי כי כל השאר הם פרימיטיביים, ואת המקסיקני שנתן להם את הרמז הבא, היא תשאל מבלי לגמגם מה ערך הזהב שמעטר את שיניו. טוב, מה ציפיתם מילדה שעוד לא התגבשה על עצמה וחושבת שטוהר ואוולין הם קשישים כי מלאו להם כבר 30? לזכותה ייאמר שהיא פורצת דרך בכל הקשור לשפה העברית, ומחזירה ביטויים שלא שמענו מזמן. אז "מה נשמע"?



מנסים להצחיק

רון שחר הבטיח לנו עונה מצחיקה, וכמו שסבתא שלי הייתה אומרת: אז הוא הבטיח. אמנם הזוגות נורא מנסים לשעשע, כמו יוסי ואורי שמגבים כל מילה שיוצאת להם מהפה בתנועות ידיים רחבות ומבטים רבי משמעות, אבל לא מדובר בפרק של סיינפלד. דניאל ואליהו זוג הדוגמנים הקרביים משעשעים מדי פעם, אך גם הם לא גרמו לי ליפול מהכיסא.



רון שחר מתחיל לחזור על עצמו, המירוץ למיליון. רשת
רון שחר מתחיל לחזור על עצמו, המירוץ למיליון. רשת



אתמול לעומת זאת, במשימה בה הם היו צריכים להשיט סירה על נהר שהוא מין הכלאה בין הקישון והירקון, הם כבשו את לבי כאשר הפגינו התנהגות ג'נטלמנית למופת ועזרו לשתי הקטנות אן וירדן. השחרחורת שוב התחילה עם האובססיה לשדך בן זוג לחברתה ושכנעה אותה שאחד הדוגמנים מאוד יתאים לה. בכל פעם שהיא מתחילה עם השטיקים של הלנה השדכנית, הבלונדינית הופכת לפאסיב-אגרסיב שמתה להגיד לחברתה שתשתוק כבר, אך לא נעים לה ונראה שהיא נמצאת שנייה לפני פיצוץ.



בשלב זה של התוכנית הפייבוריטית שלי היא אוולין שמתהדרת בשבע יחידות אנגלית בבגרות ויודעת להטות במדויק את ה"פרזנט סימפל" של "באנו, ראינו, כבשנו". היא חיננית, חמה, נעימה ובת זוג אוהבת שבוכה כאשר הבעל סובל למעלה בשחקים.



המירוץ למיליון. צילום סמך
המירוץ למיליון. צילום סמך



מקסיקו לא נמצאת בברזיל

גם פקחית העירייה אביבית התחבבה עלי, כי היא נטולת פוזות, אמיתית ויודעת מה פירוש "סייג לחוכמה שתיקה", שלא כמו כמה קשקשנים אחרים בחבורה שמלהגים בלי סוף. היא מבינה עניין ומלמדת את חברתה דבר או שניים על תקינות לשונית, וגם את העובדה שמקסיקו לא נמצאת בברזיל.



נראה שזו עונה די בנאלית וחדגונית, ואולי רק בפרק הבא כשנהיה עדים לצרחות האימים מסמרות השיער של נטע למראה כמה ג'וקים, נזכה לאיזושהי אתנחתא קומית.