אחרי מספר ימים בהם התחרות בין "קשת" ו"רשת" הייתה צמודה מתמיד, ובדיוק יום אחרי התאריך בו נרשם הפער הנמוך ביותר מאז פיצול ערוץ 2, כשעשירית האחוז שהפרידה בין "המירוץ למיליון" ל"מאסטר שף", קשת חזרה אתמול להוביל ובגדול. אמש רשמה "הכוכב הבא" את הנתון הגבוה ביותר לתכנית והשני במדד הרייטינג מאז הפיצול (אחרי "המירוץ למיליון" שיאנית הרייטינג מאז ה-1 לנובמבר, עם 22.5 אחוזים). מדובר בנתון כמעט כפול מזה של המתחרה רשת, ששידרה את "מהפכה במטבח" שלא מצליחה לעמוד בציפיות, וממשיכה לדשדש ברייטינג.



ריאליטי השירה של קשת בהנחייתם של אסי עזר ורותם סלע, "הכוכב הבא לאירוויזיון", הוביל עם לא פחות מ-22.3 אחוזי רייטינג, מול התוכנית של אסף גרניט, "מהפכה במטבח", ששודרה ברשת וקיבלה 11.9 אחוזים בלבד. "פנים אמיתיות" של ערוץ עשר לעומת זאת עשתה 6 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "המרדף" בהנחיית עידו רוזנבלום שהביאה נתון נאה עבור התאגיד: 4.2 אחוזי רייטינג.



הכוכב הבא, מחזירה ל"קשת" את ההובלה. צילום מסך
הכוכב הבא, מחזירה ל"קשת" את ההובלה. צילום מסך



ברצועת החדשות, עשו "חדשות ערוץ 2" הוותיקות, בפורמט המחודש שלהן "החדשות" המשודר בשתי הזכייניות במקביל 15.8 אחוזים בקשת, ו-7.3 אחוזים ברשת, רק מחצית מהמתחרה. חדשות ערוץ עשר גרפו 7.6 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.3 אחוזים.