סיפור טוב מנצח הכל: המלחמה על הרייטינג בין "רשת" ל"קשת" ממשיכה וההובלה בטבלאות הרייטינג עוברת בין הזכייניות בכל יום. אמש הובילה הסדרה התיעודית סובבת העולם של צופית גרנט, "אבודים" ששודרה ברשת, מול "הכוכב הבא" ו"ארץ נהדרת" ששודרה אחריה בקשת, והוכיחה שריאליטי מהונדס הוא לא בהכרח המתכון הנכון לרייטינג.



הבאזז שיצרה גרנט עם העונה החדשה של "אבודים", והתחקיר בן שלושת הפרקים שערכה כשליוותה אשה שילדיה נחטפו במרוקו, הביאו להתעניינות גדולה בתוכנית, ולהובלה שלה בטבלאות בשבועיים האחרונים. השאלה המעניינת באמת היא, האם תצליח גרנט לייצר עניין ולשמר על ההובלה גם בפרקים הבאים של התוכנית.



מאוכזבת מהתוצאות? רותם סלע ב"הכוכב הבא"
מאוכזבת מהתוצאות? רותם סלע ב"הכוכב הבא"



מיד כשהתבשרה על תוצאות המדרוג צופית גרנט פתחה חשבון חדש בטוויטר וצייצה: "יום יפה לכולם. יום יפה היום במיוחד. ציוץ ראשון שלי"





רק אחת מעל רף ה-20%


מבחינת מספרים, ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש "אבודים" עם צופית גרנט של הזכיינית רשת עם 21.5 אחוזי רייטינג, מול "הכוכב הבא" שקיבלה 19.6 אחוזים ו"ארץ נהדרת" שגרפה 17.8 אחוזים, בקשת. "המסע המופלא" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 6.9 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם הסרט התיעודי "הנסיך הירוק" שקיבלה 2.4 אחוזים בלבד.



ברצועת החדשות, עשו "חדשות ערוץ 2" הוותיקות, בפורמט המחודש שלהן "החדשות" המשודר בשתי הזכייניות במקביל: 14.7 אחוזים ב"קשת 12" ו-12.4 ב"רשת 13", חדשות ערוץ 10 ממשיכות לשמור על נתוני רייטינג נאים עם 7.9 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור בהגשת גאולה אבן-סער קיבלה 4.4 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם "התכנית הכלכלית" שקיבלה 11.8 אחוזים, ו"ערב טוב עם גיא פינס" שזכתה ל-9.2 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" קיבלה 8.2 אחוזים. הכל כלול של הערוץ עשר זכתה ל-4.7 אחוזים ו"שבע אקטואלי" עם אמיר בר-שלום קיבלה 2.5 אחוזים בלבד.