היחידות המיותרות של צה"ל: בהצצה בלעדית לפרק השישי של "היהודים באים", שישודר הערב (חמישי) בשעה 22:00 ב"כאן 11", נציג המטה הכללי מגיע למוצב מבודד בצפון על מנת להודיע על סגירתה של יחידה שאין בה צורך יותר. לוחמי היחידה, שהוקמה בעקבות לקחי מלחמת יום הכיפורים ומתמחה בלוחמה בשלג, לא מבזבזים את זמנם, ונאבקים באיומים כמו בליעת אצטרובלים, מבוקשים כמו "מוחמד יטי" ופעילויות מבצעיות כמו "בנות גילמור בבינג".




העונה השלישית של סדרת הסאטירה 'היהודים באים', עלתה בחודש שעבר והביאה נתוני צפייה נאים. הסדרה עלתה לראשונה בשנת 2014 בערוץ הראשון וזכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה בקטגוריית 'תכנית הבידור הטובה ביותר'. בהמשך עלתה עונה נוספת ששודרה במהלך 2016. בימים אלו, משודרת העונה השלישית, שעוסקת כמו בעונותיה הקודמות בהיסטוריה של העם היהודי מתקופת התנ"ך ועד ימינו, באופן סאטירי.

בעונה השלישית מככבים מוני מושונוב, יוסי מרשק, יעל שרוני, עידו מוסרי ויניב ביטון בדמויות המוכרות של יוסף (בנו של יעקב), משה רבנו, דוד בן גוריון, חנה רובינא, ובדמויות חדשות שיכללו בין היתר את יצחק שמיר, שמעון פרס, יפה ירקוני, אלכסנדר פן ונתן אלתרמן.