לאחר שבשבועות האחרונים היה נדמה כי מדובר בנקודת כח משמעותית מאוד לטובתה של "רשת", נדמה שהנתונים של אמש מציבים בעיה קשה עבור ערוץ 13. על פי מדד הרייטינג, נדמה כי "קשת" הצליחה לייצר באז מעניין סביב "ארץ נהדרת" ו"הכוכב הבא" ולהשאיר מאחור את "אבודים". צופית גרנט הצליחה להביא 15.8 אחוזי רייטינג, לעומת הכוכב הבא, שהשיגה נתון של 16.9 אחוזים.



ההפתעה הגדולה היא הזינוק האדיר של "ארץ נהדרת", שחגגה עם נתון מרשים של 19.5 אחוזים. ערוץ 10 ממשיך להשתרך מאחור, ונדמה כי הוא הנפגע העיקרי, למרות נתון של 6.5 אחוזים שהעדיפו לצפות במסעות העולמיים של גידי ואהרוני. זוהי ירידה דרמטית לעומת השבועות הקודמים, בהם נחשף הסיפור הדרמטי של המשפחה האבודה במרוקו. קשת ממשיכה להוביל בכל הרצועות מ-19:00, כשהעמידו את גיא פינס על 8.3%, ואת התכנית הכלכלית, ששודרה אחריה, עומדת על 10.3%. גם בלייט נייט מצליחה קשת להשאיר את הקהל מול המסך, כש"היום בלילה" עם גורי אלפי עולה עם 9.2%, חי בלילה עומדת על 6.7%. 



התאגיד רשם ערב נתונים רגיל עם "ערב ערב" בהגשת דב גיל-הר וקרן אוזן, שזכתה ל- 1.4% אחוזי צפייה, ומיד אחריהם "שבע אקטואלי" בהגשת ליאת רגב עם 1.5%. מהדורת חדשות הערב עם גאולה אבן-סער זכתה ל-3.8%, תכנית התחקירים: זמן אמת זכתה לנתון נמוך של 1.2%. הערב תשדר קשת את אחד מפצצות הרייטינג הגדולות שלה מאז הפיצול, "חתונה ממבט ראשון", בעוד שרשת תנסה לגנוב סוסים עם "אקס פקטור" והמדרשה. ערוץ 10 ישדר את גב האומה, וב"כאן" תוכלו לצפות בתוכנית התחקירים "על המשמר".