ב"קשת" מנסים לסחוט עוד קצת מיץ מלימון הרייטינג של "חתונה ממבט ראשון", ומזמינים את הזוג עדי גרדוס ותומר אביטל לפרק ספיישל בשם "אחרי הפרידה". מעין "איחוד" מרגש, ממש כאילו עברו יחד 10 עונות של "חברים", ולא כמה פרקים בהם רטנו האחת על השני לדעת ב"נישואין" האומללים שנראו על המרקע. 

"הערב הם נפגשים בפעם הראשונה מאז הפרידה. יחד עם ד"ר תלמה כהן, הם מנסים להבין מה באמת קשה שם", מכריז עידו רוזנבלום בדרמטיות אין קץ. האם בפגישה המחודשת עדי ותומר פתאום יחושו את כל מה שמעולה לא היה ביניהם חוזר ויפצחו בסשן אהבים על ספת המטפלת? המתח ללא ספק הורג אותנו.

חתונה ממבט ראשון, תומר ועדי
חתונה ממבט ראשון, תומר ועדי


"מה? עשית שינוי? מראה חדש" שואלת ד"ר כהן את עדי בתחילת הפרק, שמא נתבלבל בטעות ונחשוב שהבחורה עם השיער האפור היא אחותה המרשעת של המשתתפת הג'ינג'ית. "הסתפרתי, צבעתי", מאששת עדי. "צבעעעעעת" מסכמת הד"ר כדי להפריח סופית את תיאוריית האחות המרושעת.

חתונה ממבט ראשון, תומר ועדי. צילום מסך
חתונה ממבט ראשון, תומר ועדי. צילום מסך


בפרק עצמו, חוזרים בני הזוג לשעבר לרגעי השיא ביחסיהם. "המעטפת הייתה נהדרת, היה לנו את החדר הכי יפה בעולם, הסתובבנו בעיר הכי יפה בעולם, אבל לא היה פרטנר", אומר תומר, למקרה שפספסנו את הזוגיות הכושלת בכל הפרקים ששודרו עד כה. "במציאות אם את תפגשי בן אדם, ותביני שזה לא בשבילך, אז את תחייכי ותגידי לו: 'היה לי מאוד כיף, אבל אנחנו לא נמשיך', וכל אחד ילך לדרכו. פה זה לא קורה". רק בשביל התובנה הזו היינו צריכים 25 דקות של ברברת בלתי פוסקת.

בואו ננתח מחדש את כל מה שראינו עד עכשיו בתוכנית. ונסביר. שוב. במילים. את. כל. מה. שכבר. היה. כמו סשן "טסטמוניאלס" (עדות אישית) בלתי נגמר. כאילו לקחו את כל ה"עדויות" של המתמודדים בתוכנית ריאליטי זו או אחרת, אלו בהן הם אומרים "היה נורא קשה לרוץ על קרפדות רעילות" בהישרדות, או "איך אני שונאת את זרובבל" באח הגדול, והחליטו לעשות מהן פרק נוסף. ככה, כי אנחנו "קשת", ואנחנו יכולים.



"זה לופ שהלך וסגר עלינו" אומר תומר באבחנה מפתיעה נוספת, ומעלה אצלי רעיון גאוני לפורמט. בעצם, אפשר לסחוט את לימון הרייטינג של "חתונה ממבט ראשון" עוד, ובשבוע הבא לשדר פרק ספיישל נוסף: "סוגרים מעגל לפרק האיחוד", בו עדי ותומר יספרו לד"ר תלמה כהן על חוויותיהם מהפגישה המחודשת, ובשבוע שאחרי על חוויותיהם מחוויותיהם, וכך הלאה עד האינסוף. לאן שולחים הצעות לתכניות?