החברה הטובה של אמיר פרישר גוטמן ז"ל, מיכל אמדורסקי שנכחה במסיבת יום הולדתו בחוף הים שנגמרה באסון, לא תשכח לעולם את היום הנורא בו הזמר הציל את אחייניתו וטבע למוות. חברותם של השניים החלה לפני שנים, עוד בימים בהם גוטמן היה חבר בלהקת "היי פייב" ואמדורסקי זמרת צעירה שפרצה עם השיר "חייל שלי". הקשר ביניהם המשיך בתחנות שונות של חיי השניים: יציאתו מהארון, גירושיה מאסף אמדורסקי, הנישואין המחודשים של השניים והילדים שהביאו לעולם.


אמיר פרישר גוטמן בהודעה למיכל אמדורסקי: "הענקת לי חיים במתנה... אוהב אותך"

כעת, חושפת הזמרת הודעה מרגשת במיוחד שקיבלה מחברה הקרוב, בימים שלאחר שנודע לו כי הוא אינו חולה סרטן: "כל הודעה נגמרה ב'אני אוהב אותך', 'אני אוהבת אותך'", סיפרה אמדורסקי בתוכנית "אנשים" שתשודר הערב (ראשון). "רק לאחרונה נכנסתי להודעות. ראיתי איזו הודעה שהוא כתב לי, והיא קרעה אותי".



"הענקת את המשמעות לחיי"

"תראי איזו ארוכה היא", אומרת אמדורסקי ומציגה הודעה שקיבלה מגוטמן, "מיצי מיץ, הרבה דברים בחיים עשיתי בשתי ידיי, כמעט לאורך כל חיי. דאגתי לעצמי, הצבתי מטרות ועשיתי כל שביכולתי בעקשנות רבה כדי להשיג אותן. כן, יש לי הורים, משפחה תומכת, וחברים רבים, אבל אין אחת כמוך שבאמת עשתה עבורי את הדבר היחיד שלא הצלחתי לעשות לבד, וזה להעניק את המשמעות האמיתית לחיי ובעצם, למרות שאותי לא יילדת, הענקת לי חיים במתנה".



"מדהים שמנערות פחים סטלניות ופוחזות, נותרנו שתי רומניות במסווה הונגרי שרק חיפשו עם מי לגדל ילדים וללכת לישון גג ב-23:00", ממשיכה הזמרת לקרוא את ההודעה. "את ואני זה גורל. את ואני מיצי ומיצי לנצח, שתי נשיקות במצח. אוהב אותך, מחכה לימים שיבואו".



כתבתה המלאה של אורלי מירקין עם מיכל אמדורסקי, תשודר הערב ב-17:15 בתכנית 'אנשים' בערוץ קשת 12.