הוא היה קומיקאי אדיר, שחקן ותומך נלהב של מפלגת הליכוד שאף השתתף בתשדיריה, היום (ראשון) היה ספי ריבלין חוגג את יום הולדתו ה-70, אך מחלת הסרטן לקחה אותו מאיתנו לפני ארבע שנים. חברתו הקרובה, שהיתה שותפה איתו בהצגות על הבמה, הקומיקאית, ציפי שביט, סיפרה לאילה חסון ב-103FM על הפרטנר המושלם שלה: "ספי היה חבר נפש שלי, הוא היה האהוב שלי, גאון. גאון במלוא מובן המילה, פרטנר בחסד עליון שלומד טקסטים במהירות, אדם מבריק ומדויק. הנחנו יחד כל כך הרבה הופעות למבוגרים וילדים. ידעתי שכשהוא נמצא איתי הכל יהיה טוב".



ספי ריבלין. משה שי, פלאש 90
ספי ריבלין. משה שי, פלאש 90



אילה חסון סיפרה על המפגש שלה השחקן בעבר: "בכתבה שהכנתי עליו התרשמתי מכמה שהוא היה איש מצחיק אבל מעבר לזה הוא היה גם אדם טוב לב". שביט הוסיפה: "הוא היה איש מדהים, הוא אהב לספר סיפורים על אנשים מבוגרים. הוא היה נוהג לספר על שלושה מבוגרים שישבו יחד ותכננו את הלוויה שלהם. הראשון היה מספר שהיה רוצה שיגידו עליו כמה אדם גדול הוא היה, האדם השני היה מספר שהיה רוצה שידעו כמה אהב נשים וכמה נשים אהבו אותו. האדם השלישי אמר שהוא היה רוצה שיגידו 'אוי, הוא זז'. ספי היה רוצה שיגידו לו שהוא צריך לקום, כי החזרות מתחילות בשעה שלוש. היינו נוסעים יחד להופעה בכרמיאל, זו נסיעה ארוכה ונהגנו לדבר לאורך כל הדרך הלוך וגם לאורך כל הדרך חזור, פשוט לא היינו סותמים את הפה".



"היה מוכן לסצנה שוב בארבע וחצי בבוקר


חסון, שהיתה שותפה מלאה לנוסטלגיה, אמרה: "אני כל כך נהנית לשמוע אותך מספרת את הסיפורים האלו. לפעמים יש הבדל דרמטי בין הפרסונה שמוצגת לקהל לבין אדם עצמו. לא תמיד כל אדם מצחיק הוא כזה אדם טוב, ואת מכירה כבר את כולם המון שנים. אותי זה תמיד מדהים כל פעם מחדש שישנם פערים כאלה עצומים".





שביט הסכימה והוסיפה: "אצל ספי לא היה שום פער, הוא רצה להצחיק, ככה הוא דיבר. כשצילמנו יחד את 'ציפי ללא הפסקה' לא היה אכפת לו לעשות כל פריים 1000 פעם, העיקר שיצא מצחיק. לפני 25 שנה צילמנו קטע לתוכנית והגענו מאוחר בלילה למשפחות שלנו. לפתע התקשרו אלינו ואמרו שהקטע שצילמנו לא נשמר וצריך לצלם שוב. ספי לא חשב פעמיים וישר נכנס לרכב כדי לצלם שוב, אדם אחר היה שמשתגע, בארבע וחצי בבוקר הוא כבר היה מאופר ומוכן".



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן