רצועת הפריים טיים של ליל אמש לא הביאה איתה הפתעות גדולות: "הכוכב הבא" עם אסי עזר ורותם סלע ב"קשת 12" ממשיכה לשמור על נתונים מספקים - 16.1 אחוזי רייטינג. לא מדובר בצפיית שיא, אך היא עדיין הצליחה להוביל על המתחרה. מולה שודרה "מהפכה במטבח" ב"רשת 13" והביאה לזכיינית 12.6 אחוזי רייטינג בלבד. "פנים אמיתיות" של ערוץ עשר, לעומת זאת, עשתה 8.4 אחוזים.



"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "המרדף" בהגשת עידו רוזנבלום ששודרה בשידור חוזר, ועל אף זאת, הביאה 3.7 אחוזים - נתון גבוה יותר מתוכניות אחרות המשודרות בפריים טיים של התאגיד, אפילו בשידורן הראשון. רק שלשום "רואים עולם" ששודרה באותה שעה הביאה לתאגיד 1.9 אחוזי רייטינג, "שטח הפקר - לומדים הישרדות" ששודרה ברביעי הביאה גם היא 1.9 אחוזים ואפילו סדרת הלהיט של התאגיד, "היהודים באים" זכתה בשבוע שעבר ל-2.5 אחוזים.



המרדף עם עידו רוזנבלום. מוביל גם בשידור חוזר. יריב פיין וגיא כושי
המרדף עם עידו רוזנבלום. מוביל גם בשידור חוזר. יריב פיין וגיא כושי



ברצועת החדשות, עשו המהדורות 11.8 אחוזים בקשת ו-9.1 ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו 8.9 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.4 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 9 אחוזים ו"חדשות הלילה" שהביאה 10.2 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות" קיבלה 6.9 אחוזים. בערוץ עשר ששידרה את "הכל כלול" הגיעו אל החדשות עם 6 אחוזי צפייה.