מתקפה מתוזמנת?מני נפתלי הגיע היום (חמישי) להתראיין בתכנית של אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג, לאחר שלטענתו - הותקף מילולית על ידי ברקוביץ'. "הם התחננו שאגיע לראיון הזה", סיפר בשיחה עם "מעריב אונליין", "ברקוביץ תקף אותי וטען שאני רודף פרסום ובגלל זה אני בא לתוכניות טלוויזיה. איך הוא אומר לי את זה, אם הוא זה שהזמין אותי?". נפתלי טען: "ברקוביץ' אמר לי 'קום תלך, אם אתה לא מחפש פרסום'".

נפתלי טען כי "אמרתי לו שמי שהביא אותי לכותרות זה ראש הממשלה פה ושם, ואז הוא התחיל לכלכלך עלי". אב הבית לשעבר סיפר על ההתרחשויות באולפן: "ברקוביץ' רצה שאני אעזוב את האולפן, כדי שיהיה לו סקופ. אמרתי לו אני לא עוזב את האולפן ונכנסתי בו חזיתית. אמרתי לו אתה פחדן, לא עברת כלום בחיים שלך ואתה לא יודע מה זה להיות לוחם". הוא הסביר: "אתה מבחינתי, נוסע במרצדסים כל החיים שלך".



"נהיה פה ניסיון לסיכול ממוקד"

אב הבית לשעבר בבית ראש המשלה, שאיים על הזכיינית בתביעה מפני שחשש מעריכה מגמתית הסביר: "אין לי בעיה שכל השידור יהיה, אבל בלי עריכה. כמובן שהם יערכו את זה". נפתלי חשף מה בדיוק היה בשיחה, לטענתו "אמרתי לו אתה לא קשור לאקטואליה, אתה ספורט מה אתה עושה אתה מחפש במה". הוא הוסיף: "המגיש התחיל להגיד לי אין לך 12 שנות לימוד, אתה שקרן, למה לא עזבת? הוא התחיל רק לשאול שאלות בלי לקבל תשובה. אתה רודף פרסום, אתה הולך לפוליטיקה, אתה ממנף את עצמך לזיין את המוח". 
לדבריו, זה היה הרגע שבו רצה ברקוביץ', לכאורה, שהוא ייצא מהאולפן. "הוא רצה שזה יקרה. סיימתי ואז אמרתי לבמאי שם 'תשמע, זה לא ישודר, זה ביזיון וזה הכל'", הוסיף, "אני מבחינתי ידעתי שהם הולכים לעשות לי את זה, יש לי אינטואיציה מטורפות. נהיה פה ניסיון לסיכול ממוקד". הוא טען: "כל העורכים שלו התחננו שאגיע, ואמרתי להם אני לא רוצה להגיע, קחו את אלדד יניב. הם אמרו לי שהוא רוצה שאני אגיע. ברור אם הם יפרסמו את זה, אז אני אתבע. אם הם רוצים לפרסם, אני רוצה לראות שלא עורכים את זה נכנסתי בו, זה לא טוב לו שזה ישודר".

מקשת טרם נמסרה תגובה