חדש בשלט: לחבילות הערוצים שגדלות יום ליום נוסף חבר חדש. yes השיקה השבוע ערוץ חדש בשם yes EDGE, שיכיל כ־700 שעות שידור וכ־70 סדרות ועונות חדשות, לסדרות שהולכות עד הקצה ופורצות את גבולות הטלוויזיה. הערוץ ייפתח עם בכורה עולמית לעונה החדשה של "פאודה", הנחשבת לסדרה הישראלית המצליחה ביותר בעולם.



עוד בכורות בערוץ האדג'י החדש: "הרצח של ורסצ'ה", סדרה מבית היוצר של הבמאי ריאן מרפי ("אמריקה נגד או.ג'יי סימפסון"), בכיכובם של פנלופה קרוז וריקי מרטין; מרפי יחזיר למסך יריבות מפורסמת נוספת ב"אויבים: צ'ארלס ודיאנה", על משפחת המלוכה הבריטית; "הבריחה מדאנמורה", דרמת מתח בבימויו של בן סטילר ובכיכובם של בניסיו דל טורו ופטרישה ארקט.





כמו כן ישודרו "צוחקים", שיתוף פעולה חדש בין ג'ים קארי לבמאי מישל גונדרי; "אמון" - אנתולוגיה חדשה של הבמאי דני בויל, בכיכובם של הילרי סוואנק ודונלד סאת'רלנד; "פוזה", אף היא מבית ריאן מרפי, תעסוק בחיי החברה בניו יורק בשנות ה־80, ותציג מספר שיא של שחקנים טרנסג'נדרים לצד כוכבים ידועים; Mayans MC, סדרת ההמשך ל"ילדי האנרכיה", בכיכובה של אפרת דור הישראלית ("עספור")."הנשיא נעדר", אדפטציה לספרם של ביל קלינטון וסופר המתח ביל פטרסון ועוד.



בנוסף ישודרו בערוץ העונות החדשות ביותר של "הומלנד", "מיליארדים", "דברים טובים", "אטלנטה", "טאבו", "האמריקנים", "המתים המהלכים", "לגיון", "הטובות לקרב", "ריי דונובן", "הוויקינגים", "שלג צח", "אימה אמריקאית" ועוד.



הערוץ יעלה ב־31 בדצמבר, באפיק 18 ב-Yes