תעלול מתוכנן או התערבות גורל? ממש כמו כוסברה בסלט, כך הם אסי עזר ורותם סלע - או שאוהבים אותם או ששונאים אותם. ישנם כאלו שיטענו שהם טרחנים ומאוסים, ואנחנו דווקא חושבים שהשילוב הצעיר ומופע הדאחקות שהוא מספק משדרג את פורמט "הכוכב הבא". הערב, באופן חסר תקדים, סלע תיעדר מהתוכנית, ואת מקומה תמלא לא אחרת מאשר האשה והדרמה הבלתי פוסקת, אופירה אסייג.

החילוף המפתיע על המגרש של "הכוכב" התרחש בגלל מעבר דירה של סלע שגרר, על פי תמונת אינסטגרם שלה מלפני כחודש, היעדרות שלה מן התוכנית. מי שהוקפצה להחליף אותה הנה אשת תקשורת ותיקה, וטאלנט עולה ב"קשת 12" - אופירה אסייג.

 

 

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1) on


עיתונאית הספורט הופיעה רבות על מסך הטלוויזיה, בעיקר בתוכניות שקשורות לתחום העיסוק שלה, ולאחרונה גם קיבלה תשומת לב בעקבות תוכניתה "אופירה וברקוביץ'" בזכיינית, אך פרק "הכוכב הבא" הערב מהווה את טבילת האש שלה בפריים טיים של הערוץ.

לפני ארבעה ימים אופירה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה משותפת עם אסי עזר בצירוף שמלת ערב והכיתוב "בקרוב", וקיבלה עליה 1,113 לייקים.

 

Sooooooon @assiazar

A post shared by Ofira Asayag (@ofiraasayag) on


בזמן שחלף מאז צילומי פרק האודישנים הספיקה המגישה לעורר מהומה תקשורתית לא קטנה, כשהסתכסכה עם שותפה להגשה אייל ברקוביץ' וגרמה לו לעזוב שידור באמצע. מאז הספיקו השניים להתפייס, ולהציג סולחה מרגשת במיוחד, אך התקרית המתוקשרת בהחלט יצרה עניין רב שוודאי יביא כמה אחוזי רייטינג הערב, בציפייה לראות גם את עזר עוזב בזעם. והשאלה המעניינת שעולה בהקשר הזה היא, האם יכול להיות שכל התקרית עם ברקוביץ' הייתה למעשה תעלול יחצ"ני לקידום הפרק של "הכוכב הבא"? אם כן, מישהו ב"קשת" עשה עבודה נהדרת.