סכנת הסגירה עדיין מרחפת מעל ראשיהם של עובדי ערוץ 20, שחלקם קיבלו מכתבי שימוע לפני פיטורין. עו"ד ארי שמאי, המשתתף בתוכנית 'הפטריוטים' סיפר הבוקר (רביעי) על מצבו של הערוץ בשיחה עם ספי עובדיה ודרור רפאל, בתכניתם ב-103FM. "נראה שזה משבר אמיתי", הסביר בראיון, "אני רואה במסדרונות הערוץ את האנשים שזו כל פרנסתם". 
מדוע  הערוץ לא עומד בהתחייבויות הרגולטוריות, כמו כל שאר הערוצים?
איזה ערוץ עומד בהתחייבויות? ערוץ 10 עמד? הוא קיבל מחיקת חובות. אין כלי תקשורת בארץ שעומד בהתחייבויות שלו. אין כלי תקשורת שלא מפרסם תוכן שיווקי סמוי שזו עבירה יותר חמורה בעיניי".

בשלב זה השווה ספי עובדיה את מצבו של ערוץ 20 לערוץ 10, שאף הוא היה בסכנת סגירה ושאל: "מה זה אומר עליכם ועל ראש הממשלה שדווקא הערוץ שלכם, שנוח לראש הממשלה, ייסגר בסוף ולא ערוץ 10?". שמאי השיב: "ראש הממשלה לא רצה לסגור את ערוץ 10". הוא הסביר כי "אנחנו כמו אינסטלטורים, צריכים פיצוץ בצנרת כדי לעבוד. העיתונאים צריכים כלי תקשורת ולכן טוב שלא סגר".
הפאנליסט אמר כי "יש מי שיבואו ויטענו שאני אומר את דברים רק בגלל שאני מתפרנס מהערוץ, אני לפני שנים טענתי שערוץ 7 הפיראטי צריך רישיון". הוא תהה: "למה בכלל השלטון צריך זיכיונות לכלי תקשורת אלקטרוניים?".
בהמשך, התייחס ארי שמאי לטור של כתבת 'הארץ' נועה אסטרייכר שבה טענה כי יחס הטאלנטים של ערוץ 20  כלפי עמיתיהם בערוצים האחרים  היא שהביאה להיענות דלה בתמיכה במאבק. שמאי הגיב: "היא אומרת שהיא תיתן חופש ביטוי וזכויות עבודה רק לאנשי המחנה הפוליטי שלה, שכן אנחנו תמכנו בביבי. יצא המרצע מן השק. זו עוד הוכחה שהנאורות של חלק גדול מהשמאלנים נעצרת על מפתן הימין".
עריכת תוכן 103FM: ברק קיסר