הקידום שעורר סערה: במהלך הימים האחרונים, אנשים ברחבי הארץ נבהלו לאחר שראו שלטים גדולים בערבית תלויים במיקומים מרכזיים. במספר ערים ברחבי הארץ, בין היתר בקרית גת, תושבים התקשרו למוקדים העירוניים וביקשו להסיר את השלטים המקדמים את התכנית "פאודה", בטענה שהשלטים "מלחיצים". במוקדים העירוניים העבירו את הטיפול להנהלת העירייה, שטרם החליטה מה לעשות בנושא. 

העיתונאית אושרת קוטלר התייחסה לקריאות ואמרה בפתח  מהדורת החדשות ששודרה הערב (שבת) ואמרה: "כבישי ישראל מלאו בשבועות האחרונים שלטים שחורים ועליהם כתובית בערבית, בטח שמתם לב סקרנית לפשרו של הקמפיין המקורי טלפנתי לחבריי דוברים הערבית ושאלתי לפשר הכיתוב. אני מניחה שרבים עשו כמוני וקיבלו מיד את התשובה".

היא הסבירה: "אבל ראשי העיריות בנשר ובקריית גת החליטו שהשלטים התמימים האלה מאיימים על רגשות הציבור, והחליטו להסיר אותם. מיד עלו קריאות 'זה מזכיר את דאעש', ואף נכתבו מכתבים לשר לביטחון הפנים, לא פחות, בטענה שזה פוגע ברגשות".
העיתונאית המשיכה ופנתה לאלה שהתלוננו: "ראשי רשויות ואזרחים יקרים, אם שלט בערבית מפחיד אתכם אז לכו ללמוד ערבית, אולי הגיע הזמן. אני בטוחה שאחרי שתלמדו מילה או שתיים בשפה הרשמית השנייה של ישראל,תפסיקו לפחד, ואולי מי יודע יקרו עוד כמה דברים טובים בדרך, אינשאללה. אה, בעצם סליחה אם הפחדתי אתכם".