טווין פיקס: דיוויד לינץ' לקח על עצמו משימה שאפתנית במיוחד, כשהחליט להחזיר את "טווין פיקס" למרקע 25 שנים אחרי שגילה לציבור את זהות הרוצח של לורה פאלמר. במאי האחרון חזרה הסדרה לעונה שלישית, הממשיכה את עלילותיהם של תושבי העיירה הבדיונית טווין פיקס, ואף שהטלוויזיה של היום מורכבת הרבה יותר מזו שהייתה כשהעונה הראשונה יצאה, היא הצליחה לסחוף את המבקרים בזכות הסגנון הקודר והסוריאליסטי ועבודת המשחק המרשימה.



הנותרים
: "הנותרים" פרצה לחיינו ב־2014 והסתיימה השנה בקול תרועה רמה. למרות הביקורות המעולות, הצופים לא נהרו לראות את סדרת המסתורין העוקבת אחר בני משפחותיהם של הנעלמים. הסדרה אומנם לא זכתה להייפ שלו זכו סדרות אחרות ברשימה זו, אך היא בהחלט שווה צפייה בזכות הלך הרוח ההזייתי והרעיונות המורכבים.



סיפורה של שפחה: זוכת האמי, והסדרה שגרפה הכי הרבה מועמדויות לפרס גלובוס הזהב שייערך בעוד שבוע, היא חזון עתידני קודר על תקופה שבה זכויותיהן של נשים נשללות מהן, והן הופכות לסוג של שפחות. אליזבת מוס, שמשחק בתפקיד הראשית את ג'ון, עושה עבודה מדהימה כאישה שחווה על בשרה את הפיכת המשטר בארצות הברית, שהופכת לרפובליקת גלעד, ונאלצת לשמש כפילגש למטרות רבייה. העיתוי שבו יצאה "סיפורה של שפחה", שנוצרה על פי ספרה של מרגרט אטווד, לא היה יכול להיות מושלם יותר לנוכח פריצתו של קמפיין השנה, MeToo#.



שקרים גדולים קטנים
: הסדרה, העוסקת בחייהן של נשים עשירות בעיירת חוף קליפורנית וכוללת רצח מזעזע באירוע התרמה של בית ספר, יצאה גם היא בעיתוי מדויק לשנה פמיניסטית במיוחד, ולא בטוח אם היא הייתה מצליחה כל כך אם הייתה נוצרת שנה קודם לכן. "שקרים גדולים קטנים", בכיכובן של ניקול קידמן, ריס ויתרספון ושיילין וודלי, אומנם לא התקבלה בהצלחה בישראל, אך את פרסי האמי השנה היא בהחלט לקחה בסערה, עם 16 מועמדויות ו־8 פסלונים.



סמוך על סול: סדרת הבת של "שובר שורות", שירדה לפני כחמש שנים מהמסך, חוזרת לימים שלפני וולטר ווייט ו"שובר שורות", אל עורך הדין הממולח סול גודמן, ובעונתה השלישית היא זוכה לביקורות מעולות, ואף כאלו שטוענות כי היא התעלתה על סדרת האם. זה כבר מכניס אותה בקלות לרשימה של הסדרות הטובות של השנה.




משחקי הכס: העונה השביעית של הסדרה המדוברת בעולם הגיעה אל המסכים ביוני האחרון, והציפיות התעופפו גבוה יותר מהדרקונים של חאליסי. אלא שהתחושה בעת הצפייה הייתה שהיוצרים ניסו לדחוס לשבעת הפרקים – במקום עשרה - כמה שיותר התרחשויות, והתוצאה הייתה חורים לא הגיוניים בעלילה. אך למרות כל מה שנאמר, "משחקי הכס" עדיין משחקת בליגה משל עצמה, ועדיין מדובר באחת הסדרות הטובות בעולם מבחינת בניית הדמויות, האקשן, האפקטים והמשחק.