מסין ועד ארה"ב - הסרט שריגש את הרשת: סרט דוקומנטרי חדש של ה-BBC הצליח לגעת בלבבותיהם של צופים רבים מרחבי העולם. "ניפגש על הגשר"עוקב אחר סיפורה של קייטי פוהלר, שננטשה בשוק בסין כשהיא הייתה רק בת שלושה ימים. הוריה הניחו אותה שם עם פתק בו כתבו "ניפגש על הגשר בעוד 10 או 20 שנה", אך קייטי, שאומצה בינתיים על ידי משפחה אמריקאית לא ידעה על כך, ולא על הדרמה שהסיפור עורר בסין.



בסרט פוהלר חושפת כיצד לבסוף היא פגשה את הוריה הביולוגיים, "אני קייטי, אני ממישיגן, אימצו אותי מסין כשהייתי בת שנה", היא מספרת. "כשקייטי הייתה בת 5 היא שאלה אותי מהבטן של מי היא הגיעה", נזכרה אמה המאמצת של פוהלר, בעוד אמה הביולוגית הודה "לא רצינו לנטוש אותה ברחוב, אבל לא הייתה לנו ברירה". 



במשך שנים, שררה בסין מדיניות של ילד אחד למשפחה, והורים שהביאו יותר מילד אחד היו צריכים לשלם קנסות כבדים או לעבור הפלה כנגד רצונם, מה שהביא זוגות רבים להסתיר את ההריון השני שלהם. כשגילו על הריונם, הוריה ביולוגיים של קייטי בחרו שלא לעשות הפלה, ולמסור אותה לאימוץ ברגע שתיוולד. כשהייתה בת שלושה ימים השאיר אותה אביה בשוק באישון לילה, עם מכתב שאמר: "אנחנו לא נוטשים אותך כי אנחנו לא רוצים אותך, אלא בגלל המצב בסין", וציין כי הוא מקווה להיפגש איתה בעוד עשור או שניים כשהמצב ישתנה.

אחרי 10 שנים הגיע אביה הביולוגי אל הגשר, מקום מפגש מפורסם בסין בו נערכים מפגשי משפחות מדי שנה, אך הוריה המאמצים של קייטי לא חשבו כי בתם הצעירה מוכנה למפגש שכזה ולא חשפו בפניה את דבר קיומו של המכתב. אביה רואיין על ידי כתב טלוויזיה מקומי, ועד מהרה הסיפור התפרסם בכל רחבי המדינה. כשהייתה בת 20 בחרו הוריה המאמצים לחשוף בפניה את הסיפור והיא החליטה לצאת למסע לסין כדי לפגוש את הוריה הביולוגיים. את המפגש המרגש שנערך על הגשר המפורסם שני עשורים אחרי שההורים נפרדו מביתם, תיעד הסרט שהצליח לרגש מאות אלפי ברחבי העולם.