כאן כדי להישאר: אתמול יצא הסינגל החדש של הצמד סטטיק ובן אל "נמסטה", השיר נכתב בהשפעת סגנון הרגאיי, וכבר צפוי לשבור את שיאי ההשמעות של קודמו, "הכל לטובה". כמו הקליפים הקודמים שהוציאו, גם הפעם הקפידו סטטיק ובן אל על סט מהוקצע וייחודי, הפעם באווירת ג'ונגל פראי: "הקליפ צולם במשתלה בחולון", סיפר סטטיק, "כשראינו את סט הצילום בפעם הראשונה לא האמנו. זה היה נראה לגמרי כמו יער".



בקליפ נראים בין היתר סטטיק ובן אל מטיילים בג'ונגל לצידו של חוקר יערות מבוהל. כתב התרבות של ערוץ 2 יונתן ריגר לוהק לתפקיד חוקר היערות התלוש, תפקיד שיועד במקור לקומיקאי אודי כגן שנאלץ לבטל את השתתפותו בשל אילוצים קודמים. אך למרות שנמנע מכוכב 'ארץ נהדרת' להשתתף בקליפ זמר הזמרים המצליחים מרוצים מהחילוף: "הבחירה של יונתן ריגר הייתה מצוינת כי הוא באמת חוקר תרבות".





כשפנתה איריס קול לדבר על הרעיון מאחורי הקליפ, התפתחה שיחה על הביקורות החוזרות והנשנות שהופנו כלפי הצמד: "בקליפ יונתן ריגר מנסה לקחת את המיץ, שמורכב כולו מזמן שנמס פנימה" סיפר בן אל תבורי וסטטיק והוסיף: "אם תשאלי אותי, האינטרפרטציה שלי לזה היא שכשהתחלנו להתפרסם, הביקורות ציינו שסטטיק ובן אל הם דבר מאוד זמני והקליפ הזה מראה שלא אכפת לנו, אנחנו נמשיך לשתות לכם את הזמן, כי הכל יהיה בסדר - הכל 'נמסטה'".





על הסיכויים שהשיר לא יצליח כמו קודמיו למרות הציפיות הגבוהות אמר סטטיק: "כל שיר הוא כמו ילד, אתה לא יכול לשפוט ילד אחד על פי הקודם. אין לנו שני שירים שהצליחו באותה דרך, עם אותה רמת צפיות. הביקורות לא מפריעות לנו". לאורך כל הריאיון נמנע הזמר מלהתייחס לזוגיות החדשה והמדוברת שלו אך הסכים בכל זאת לאשר את השמועות ואמר: "יש לי חברה".



עריכה: מילה סביטלמן