חוזרות לזירת הקרב: אם חשבתם שהיריבות בין נינט טייב לשירי מימן נגמרה על במה הגמר של "כוכב נולד" בניצנים, אי שם בשנת 2003 - תחשבו שוב. בתוכנית "הכוכב הבא" שתשודר הערב (ראשון) בשעה 21:00 ב"קשת 12" עוררו זוג השופטים סטטיק ובן אל תבורי קרב ישן בין שתי מתמודדות התוכנית בגלגולה הקודם, שהגיעו אל הגמר ומאז הפכו לכוכבות ענק.


נינט מחקה את שירי מימון

בפרק של הערב הגיעה נינט טייב להיות שופטת אורחת בשלב הדו-קרב הראשוני - צמצום הנבחרת מ-20 ל-12. הזמרת ודאי לא הייתה יכולה לנחש שמכל הדברים שהיו יכולים לקרות היא תתבקש לעשות חיקוי של יריבתה המיתולוגית שירי מימון. המתמודד עדן מאירי, עלה לבמה וביצע חיקוי של דמותו של שאולי מ"ארץ נהדרת", מה שגרר את כל שולחן השפטים לסשן חיקויים פרוע.



מיד אחרי שנשא את השורות "מה נשמע כאן, כל החבר'ה מהכוכב הבא? הכל בסדר?" בקולו של שאולי, הציעה השופטת קרן פלס: "רוצה שהראל יעשה לך את גלי". סקעת לא חשש מהאתגר בפצח בשירה "קח מה שתרצה, לא יסרבו לך", בחיקוי לקולה של גלי עטרי. מיד אחרך כך, סטטיק פנה למאמי הלאומית ודרש ממנה לבצע חיקוי של מי שהתמודדה מולה על במת הגמר של "כוכב נולד 1", וטייב שלא רצתה להישאר מאחור, צחקה ופרצה בחיקוי לשיר הגמר של שירי מימון "דון קיחוטה". כמובן שהיא מיהרה להרגיע את הרוחות מיד ושלחה מסר מפוייס ליריבתה: "שירי אני אוהבת אותך". כעת, אנחנו מצפים בקוצר רוח לראות מה תהיה תגובתה של שופטת ה"אקס פקטור".



"הכוכב הבא", הערב בשעה 21:00 בערוץ "קשת 12"