היא היתה אחת הנשים המפורסמות והנחשקות בשנות ה-90, כיכבה בסדרת הטלוויזיה "חלומות נעורים" בין השנים 1997 ל-2000, הופיעה על שלטי חוצות וכיכבה בעשרות קמפיינים. יום אחד החליטה דנה אשכנזי להתרחק מאור הזרקורים והחלה לנהל רשת חנויות אופנה הנושאת את שמה, ובשנת 2010 התחתנה באחד האירועים המתוקשרים בארץ לאיש העסקים והבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב.



במרץ 2015 ניסיון חיסול של אלי טביב הרעיד את עולמם של בני הזוג. כשנתיים מאוחר שני חשודים הודו והורשעו בקשירת קשר לרצח, על פי הסדר הטיעון, מכתב האישום הושמט סעיף ניסיון הרצח. כתב האישום המקורי כלל אישום בניסיון רצח, הוקל בשל כשלים ראייתיים, ועל פיו שני החשודים נסעו על קטנוע, כשהם חובשים קסדות ומצוידים בכפפות ובאקדח טעון. כשהחנה טביב את רכבו התקרב אליו דהרי וירה לעברו חמישה כדורים, אולם טביב התכופף וכך ניצלו חייו. השניים נמלטו מהמקום וטביב טופל בשל פציעה קלה בזרועו.



בראיון שישודר היום ב"קשת 12", מספרת דנה אשכנזי על האיומים על חיי בעלה והחיים בצל הסכנה. הכתבת רותם איזק שואלת את השחקנית: "יש פה איומים על חייך, איומים לכם בדלת, ניסו לחסל את אלי מול הבית שלך, את לא מפחדת?", ואשכנזי עונה לה: "אני לא מפחדת, יש השגחה פרטית, מתי שמחליטים לקחת אותך, לוקחים אותך. זאת האמונה שלי, אתה צריך לכבד כל אדם באמונתו. זה גורל, נקבע מראש. אין בי פחד שינסו לעשות את זה שוב, יש בי פחד רק מאלוהים".



ראיון עם דנה אשכנזי, ב"אנשים" היום בשעה 17:15 בערוץ "קשת 12"