היא היתה אמורה להיות אחת מתוכניות הדגל של הערוץ החדש של "רשת", אבל שלושה חודשים אחרי אחרי עליית תוכנית האקטואליה "לפני החדשות", אותה מגישים העיתונאים לוסי אהריש ואודי סגל, אשת הטלוויזיה עוזבת את התוכנית. "לפני החדשות" משודרת מדי ערב בערוץ 13, בשעה 19:00 מול התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" ו"התוכנית הכלכלית" של "קשת". אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד, ולמרות עלייה איטית ומתמדת באחוזי הצפייה ברוב ימי השידור מאז עלייתה לא הצליחה להגיע לנתונים של המתחרה מבחינת רייטינג.

ברשת אישרו את הפרטים ומסרו כי "עם ההחלטה על יציאה לעונה נוספת של ״המשפיעים״ בהובלתה של לוסי אהריש , החליטה לוסי כי ריבוי המשימות לא יאפשר לה להגיש בתקופה הקרובה את ״לפני החדשות״ עם אודי סגל. לוסי תתמקד בתקופה זו ב״משפיעים״ ובפרוייקטים דוקומנטריים נוספים אותם היא מתכוונת להוביל ב'רשת 13'" 
 
לוסי אהריש היא מגישת טלוויזיה, שחקנית ועיתונאית ישראלית, ששימשה ככתבת חדשות ומגישת מבזקי חדשות בערוץ 10 וכחברת מערכת הערוץ הראשון, והייתה לעיתונאית הערבייה-ישראלית הראשונה בישראל שקיבלה תוכנית הגשה בעברית. במשך השנים עבדה המגישה התחנות טלוויזיה ורדיו רבות, ביניהן eco99fm, "קשת", "i23news" ובתקופה האחרונה הפכה לטאלנט של "רשת". במשך השנים הביעה אהריש את דעותיה, בנוגע ליחסי ערבים ויהודים, בדבריה גינתה בחריפות את הטרור הערבי ואת ההנהגה הערבית שבמקום להרגיע את הרוחות מסיתה לאלימות.