אחרי שגרמו לסערה ברשת עם הראיון הזכור עם מני נפתלי והשיחה ההזויה עם ענבל אור בשבוע שעבר, האם גם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בדרך לתוכנית המדוברת? בעקבות ההקלטות, בה נשמע בנו של ראש הממשלה משוחח מחוץ למועדון חשפנות עם בנו של הטייקון קובי מימון, שפרסם כתב חברת החדשות, גיא פלג, החליטה המגישה לצאת במסע לחצים על מנת להביא את נתניהו להגיב אצלה באולפן.
אחרי שכתבה בחשבון הטוויטר שלה "תקראו ליאיר להגיד לנו: כן", אישרה אסייג בשיחה עם מעריב אונליין כי אכן נעשים מאמצים להביא את נתניהו לתוכנית. "מקווים שהוא יגיע, אני מפעילה לחץ אדיר", אמרה. 

אופירה אסייג מבקשת מהרשת לעזור ללחוץ על יאיר נתניהו שיגיע לתוכנית. צילום מסך אינסטגרם



מוקדם יותר היום, גיא פלג ציין כי יש כוונה לפרסם חלק נוסף מתוך ההקלטות של נתניהו. "יש שם איזה סוגיה שהיא סוגיה מאוד רגישה מהרבה מאוד בחינות ואנחנו התלבטנו ומתלבטים ויכול להיות שיהיה פרק ב'", אמר פלג בראיון לתוכניתם של נעם פתחי ויותם זמרי ברדיו דרום ורדיו גלי ישראל.
 
כשנשאל פלג מתי יפורסמו הקטעים, השיב כי "יש כאן חומר שבראייה שלנו הוא חומר נפץ, גם הפרק הראשון ואם בכלל הפרק השני, אנחנו משקיעים בזה הרבה מאוד התייעצויות, הרבה מאוד שיקול דעת, הרבה מאוד מחשבה, זאת לא החלטה שלי, זאת החלטה משותפת של הרבה מאוד גורמים וזה לוקח זמן ואנחנו לא מתכוונים לפרסם משהו בלחץ, כי שוב, הדרך לא אצה לנו, אנחנו נפרסם כשאנחנו נחשוב שזה הצעד הנכון לפרסם, ולא מן הנמנע שאנחנו גם לא נפרסם, השמיים לא יפלו".