מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש עלתה לא פעם לכותרות בהקשרים חדשותיים כשהביעה את דעותיה, בנוגע ליחסי ערבים ויהודים, ובדבריה גינתה בחריפות את הטרור הערבי ואת ההנהגה הערבית שבמקום להרגיע את הרוחות מסיתה לאלימות. את חייה האישיים השתדלה לרוב לשמור מחוץ לעין הציבורית ואף הצהירה כי היא לא רוצה לדבר על בני הזוג שלה, אך כשהשתתפה בתוכניתה של צופית גרנט "קפיצה למחר" בפרק שישודר מחר ב"רשת 13", בחרה לחשוף טפח מעולמה הפרטי.



"ספרי לי על רגע שנורא נורא הסתבך לך בחיים", ביקשה גרנט. "רגע אישי, כזה שקשה לך לדבר עליו".



"הרגע שבו באמת הייתי צריכה ללכת אחרי האהבה שלי", ענתה אהריש. "שם זה תמיד מסתבך. זה תמיד מגיע לשלב שבו בן הזוג שלי מבקש ממני להתגייר. אני אומר שבשום פנים ואופן, אין דבר כזה".



"לפני כמה שנים היה לך קשר עם בחור יהודי, מה זה עשה בבית?", שאלה גרנט.



"סדום ועמורה", ענתה לה העיתונאית. "זה הגיע למצב שבו הדודים שלי, האחים של אמא שלי והאחים של אבא שלי, התכנסו במסגד ואמרו שאני מביאה בושה למשפחה, וש'צריך להחזיר את הילדה הביתה כי היא עושה בושות'".



"את תמיד צריכה להסתיר את היחסים שלך?" שאלה גרנט.



"ברור. בעיקר מאמא ואבא. הסתרתי מאמא ואבא כי לא רציתי שהם ייפגעו מהבחירות שלי, כי הם נפגעו מספיק מהבחירות שלי. אני לא מספרת להם בכלל", סיכמה אשת התקשורת.



לוסי אהריש היא מגישת טלוויזיה, שחקנית ועיתונאית ישראלית, ששימשה ככתבת חדשות ומגישת מבזקי חדשות בערוץ 10 וכחברת מערכת הערוץ הראשון, והייתה לעיתונאית הערבייה-ישראלית הראשונה בישראל שקיבלה תוכנית הגשה בעברית. במשך השנים עבדה המגישה התחנות טלוויזיה ורדיו רבות, ביניהן eco99fm, "קשת", "i24news" ובתקופה האחרונה הפכה לטאלנט של "רשת 13".